FANDOM

IkonacbhIkonacpl

Cento Occhi
Cento Occhi v
Felépítési információk
Az irányító rangjelzéseLanz
TerületeiRóma
Történelmi információk
Összeomlásának időpontja1503
További információk

„A Cento Occhi. Cesare talpnyalói...”
—La Volpe[src]

A Cento Occhi (magyarul: Száz Szem) egy tolvajszervezet volt Róma alvilágában. Lanz vezette a csapatot és Cesare Borgia szolgálatában álltak.

TörténetSzerkesztés

A Borgia szolgálatábanSzerkesztés

Cento Occhi: „A kurtizánért jöttél?”
Ezio: „Itt a pénz, engedjétek el.”
Cento Occhi: „Nem, intézd ezt el Cesare-vel!”
: „”
Mielött megölik Madonna Solari-t.[src]

A Cento Occhi gyakran toborzott embereket a szegény negyedekből. Egyszer pedig Lanz vezetésével kifosztottak egy Borgia karavánt. Ezt követően Fiora Cavazza felkereste a banditákat, hogy álljanak Cesare Borgia szolgálatába.

Lanz eleinte ellenezte a dolgot, de mikor Fiora egy késsel fenyegetve megmondta, hogy tudja, hogy a Cento Occhi rabolta ki a Borgia karavánokat, Lanz visszaadta a pénzt és a család szolgálatába állt.

Romulus követőihez hasonlóan a Borgia bábént használta őket, hogy terrorban tartsák Rómát és értékes dokumentumokat lopjanak.

Egyszer betörtek a Rosa in Fiore-ba és elrabolták Madonna Solari-t. Miután az asszaszin, Ezio Auditore da Firenze beszélt a kurtizánokkal elhatározta, hogy összeszedi a váltságdíjjat és kiváltja a nőt.

Azonban mikor elment hozzájuk, a tolvajok felismerték, elvágták Madonna Solari torkát és rátámadtak.

Ms 1

RivalizálásSzerkesztés

„Van egy halgatólagos megállapodásunk a római szegényekkel. Mi nem lopunk tőlük, ők pedig nem látnak minket. A Cento Occhi épp az ellentétünk, ha eltűnnének senki sem hiányolná őket.”
La Volpe egyik tolvaja.

A Cento Occhi közeli riválisa volt La Volpe tolvaj-céhének. 1500 és 1503 között La Volpe tolvajai Ezio segítségével kűzdöttek a rivális céh ellen.

A-clash-of-interests-memory

Végül 1503-ban Ezio gyökerestül pusztította el Cento Occhi-t, megölte Lanz-t és a banda egyéb vezeőit is.

ApróságokSzerkesztés

  • A Cento Occhi banditái úgy harcolnak mint a Gyors őrök.
  • A Cento Occhi banditái éjszakánként támadnak véletlenszerüen.
  • Hiába a Borgia szövetségesei, az őrök őket is megtámadják.
  • A banditák testét ki lehet fosztani, s jó piaci tárgyakat lehet szerezni.
  • Egy bandita megöléséhez (egy asszaszin tanoncnak) 1 lövés is elég, míg egy hagyományos őr megöléséhez akár 3 is kellhet.

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Cento_Occhi