FANDOM

Ikonac4bf

Caroline Scott-Kenway (1691 - 1720), az első felesége volt Edward Kenway-nek, és anyja első gyermekének Jennifer Scott-nak. Edward rossz kapcsolata Caroline apjával, a cselszövések, az italok iránti és nagyot mondási függősége végül elidegenedéshez vezetett feleségétől 1713-ban.

Edward Kenway Memory 7

Caroline, Edwarddal.

ÉletrajzSzerkesztés

Caroline egy gazdag tea kereskedő Emmet Scott és felesége Elizabeth lánya volt, Bristolban. Caroline először akkor találkozott Edward Kenwayel, amikor Kenway megpróbálta megvédeni szolgálólányát Roset attól, hogy 3 férfi lerészegedetten kihasználják alantas célokra.

Felhasználva befolyását, leállította a küzdő feleket, és megköszönte Edwardnak, amiért segíteni próbált Roseon. Edward eredetileg óvatosan közelített Carolinehoz, főleg mert apja már oda ígérte Matthew Haguenak, ám végül egymásba szerettek és összeházasodtak.

Két évvel később, Caroline aggódni kezdett férje kalózkodás felé húzódó tervei miatt, akinek elege lett a folyamatos munkától, és biztosítani akarta kedvese jólétét. Magasztos elképzelései Nyugat Indiával kapcsolatban pedig az utolsó csepp volt a pohárban az elidegenedéshez. Caroline elhagyta Edwardot és visszaköltözött szüleihez. Edward apja és anyja is megdöbbentettek Edward választott útja miatt.

Edward tudta nélkül, Caroline várandós volt Jennifer lányukkal, ami abban az időben nem volt valami jó kilátás a jövőre nézve. Levelezésük általában évente egy alkalommal történt. Végül Caroline megbetegedett és himlőben meghalt 1720-ban, ami részben apja miatt történt aki elhanyagolta az orvosi kezeléséket. Edward két évig nem fogadta el sorsát, majd gyökeresen megváltozott.

ApróságokSzerkesztés

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Caroline_Scott-Kenway