FANDOM

Ikonac2Ikonackr
Carlotta Moro
Carlotta and Dante
Dante és Carlotta
Életrajzi információk
KorszakReneszánsz
Politikai információk
HovatartozásBarbarigo-ház
Dante Moro
Egyéb információk
FeltűnéseAssassin's Creed II
Assassin's Creed: Reneszánsz

Carlotta Moro volt felesége Dante Moronak, és özvegye a Dózse Marco Barbarigonak.

TörténeteSzerkesztés

Életének egyik fontos állomásán feleségül ment Dante Morohoz, aki a Dózse Cristofo Moronak egyetlen fia és egyben a velencei Gárda Kapitánya volt. Az idő múlásává a szintén nemesi származású Marco Barbarigo érdeklődését is felkeltette, és hamarosan azt tervezte miként választhatná el egymástól őket.

Végül Marco felfogadott embereket, hogy öljék meg Dantét. Moro viszont túlélte a merényletet, de a koponyájára mért szúrás hatására elvesztette a tudatos énjét – szinte olyanná vált, mint egy gyermek – amit Marco azonnal ki is használt. Kényszerítette Dantét Carlotta jelenlétében, hogy írjon alá egy szerződést, amiben felbontásra kerül a házassága. Ezután Marco feleségül vette, kívánt kedvesét, és Morot saját testőreként alkalmazta tovább, mivel képtelen volt betölteni a kapitányi pozícióját a Gárdában. 1485-ben Marco dózsévá lépett elő, a nő továbbra is felesége maradt.

1486 februárjában vagy márciusában, Ezio Auditore da Firenze végzett Marcoval, Carlotta nagy örömére. A Dózse halála után, Dantét Silvio bérelte fel, hogy neki szolgáljon tovább, mint testőr. Ekkor Carlotta írt egy levelet, amiben kifejtette, hogy az iránta érzett szerelme mit sem változott az évek alatt. Továbbá megemlítette mennyire vágyik arra, hogy ismét a felesége legyen, és mindent megtesz, mentális állapotának valamilyen úton-módon történő visszaállítsa. Dante megkapta és megtartotta a levelet, bár nem lehet tudni, hogy milyen hatással voltak rá volt kedvese szavai.

Ugyanebben az évben Ezio merényletében meghalt Silvio és az akkor éppen őt szolgáló Dante. Carlotta levele így az Assassin kezébe került, akiről tudjuk, hogy el is olvasta, mert ez emlékként fennmaradt, de hogy ezután mit csinált vele, azt nem lehet tudni.

Levél (1486)Szerkesztés

Szerelmem,
Bár tudnám, felvirrad-e a nap, mikor újra megérted szavaimat. Sajnálom, amit tettem - azt, ami belőled és belőlem vált. Bár nem lehettünk együtt, a tudat, közel voltál, elég erőt adott; és most, hogy Marco halott, talán meglelhetem a módját, hogy újra együtt lehessünk.
Mondd, ugye emlékszel még rám? Vagy túl súlyosak lettek volna sebeid? Megérintenek-e szavaim - ha emlékeidben nem is, a szívedben? Nem számít, mit mondanak - tudom, hogy valahol még mindig ott van benn.
Megtalálom a módját, szerelmem, hogy emlékeztesselek. Visszahozlak...
Örökké szeretlek:
Carlotta

ApróságokSzerkesztés

  • Az Assassin's Creed: Reneszánszban Carlotta neve Gloriára változott.
  • Szintén a könyvben, Dante elmondja a templomosok tervét Ezionak és hozzáteszi, hogy „talán még megmentheti lelkét”. Ebből az következik, hogy Dante bizonyos mértékig emlékezett, hogy mi történt vele és Carlottával/Gloriával.
  • Szintén a regényben, miután Ezio elolvassa a levelet, megkéri Teodorát, hogy juttassa vissza Carlottának/Gloriának és vigye el neki Dante halálhírét.

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Carlotta_Moro

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki