FANDOM

Ikonacbh.pngIkonacpl.pngIkontrend.png
Hellequin v.png

Caha (?-1503) a templomosok tagja volt, valamint egy francia nemesasszony, aki hellequinnak öltözött. Testvérével Cahinnal Cesare Borgia szolgálatában álltak.

2012-ben az ő genetikai memóriáját használta fel az Abstergo Industries az Animus programban. Ő volt a Hellequin.

ÉletrajzSzerkesztés

TeljesítménySzerkesztés

Centre Stage.jpg

1497 körül Caha, Cahin és Fiora Cavazza azt a feladatot kapták, hogy megöljenek valakit, akiben „királyi vér folyik egyesek szerint”. Ezt szem előtt tartva Cahin és Caha vezették az előadást mikozben Fiora a tömegben figyelt.

Amint a tömeg a tőrökkel zsonglőrködő Cahát figyelte, Cahin a célpont mögé került, s a székén átszúrva, végzett vele.

Ezután kitört a pánik, s a három templomos az egész közönséget lemészárolta.

HalálaSzerkesztés

1503-ban, amikor Fiora átállt, elvezette az asszaszinokat a gyilkos testvérpárhoz.

No Encore.jpg

Caha végül felismerte e veszélyt, s egy füstbombát dobott a tömegbe, hogy elmenekülhessenek, azonban bátyját elkapták az asszaszinok. Caha erre feldühödve Fiorára támadott.

Az asszaszinok csak nézték a párbajt, s Caha egyre dühösebb lett, végül feladta a harcot, és odakúszott testvéréhez. Ölében ringatta testvére holtestét, miközben hátulról egy asszaszin fejbe lőtte.

ApróságokSzerkesztés

  • A testvérpár neve a francia „cahin caha” kifejezésből származik, ami azt jelenti, hogy „kénytelen kelletlen”.

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Caha

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki