FANDOM

Ikonacbh.pngIkonacr.png

„Itt hagyom családom páncélzatát, az egyik legkitűnőbbet, melyet valaha készítettek. Talán te leszel az, ki hasznát veszi erejének a csatában.”
Brutus írja a Romulus tekercseiben.[src]

Armor Of Brutus v.png

Brutus páncélja egy elpusztíthatatlan páncél szett, ami Marcus Junius Brutus birtokában volt. Egyik legerősebb Reneszánszkori páncél. Brutus tőrével együtt találta meg Ezio Auditore da Firenze. Ehhez ki kellett nyitnia egy fém kaput, ahova Romulus követői rejtették el a páncélt. Ezt hat kulccsal lehetett kinyitni, amiket szintén a követők rejtettek el Romulus búvóhelyein.

MegjelenésSzerkesztés

A páncél tökéletes kombinációja az asszaszinok viseletének és az ókori római páncéloknak. Sokkal nehezebbnek és zömökebbnek néz ki, mint Ezio többi páncélja, ez a nyak körüli, bélelt bundának tudható be. Az azonban ismeretlen, hogy a szőrme eredetileg is a páncél része volt-e, vagy Romulus követői tették-e rá, tiszteletük jeléül.

A jobb vállán egy fém sas van, s ahol a többi páncélon az asszaszinok jele van –derék körül, ott is egy sas található. Az asszaszin jel, itt a páncél hátulján található meg. A páncél alatt, egy egyszerű szürke tunika van, prémes szegéllyel, s szoknyaszerűen Ezio térde alá ér. Ez azonban nem zavarja őt a mozgékonyságában. A páncél fémből és bőrből áll. Az alkar és lábszárvédők bőrből vannak, a mellvért és a vállvértek pedig fémből. E többi alkarvédővel ellentétben, itt kettő teljesen egyforma. Mind a csuklya, mind a köpeny pirosak, aranyszínű szegéllyel. A csuklya gömbölyded, így inkább Altaïr csuklyájára hasonlít, mint Ezióéra.

TörténetSzerkesztés

BrutusArmor.png

Romulus tekercsein egy rajz a páncélról.

Brutus páncélját azután nevezték el, hogy az eredeti tulajdonos, Marcus Junius Brutus megölte Gaius Julius Caesart. A páncél családi ereklye, de nem tudjuk mikor készült, és ki készítette. A képességei hasonlóak Altaïr páncéljához ezért valószínűleg egy Éden Darabbal készítették. Mint kiderült, Brutus a birtokában volt az Éden egyik Darabjának, habár nem világos, hogy felhasználta volna segítségül a benne rejlő információt, a páncélzaton való bizonyos módosítások alkalmazása végett. A halála előtt elrejtette a páncélt, de Romulus követői megtalálták, s ők rejtették a rácsok mögé, majd dugták el a kulcsokat Rómaszerte. A vezetőik azt mondták, hogy a páncél az istenített Romulusé. Végül Ezio összeszedi a hat kulcsot, és megszerzi a páncélt.

StatisztikaSzerkesztés

Páncéldarab Életerő Ellenállás
Brutus vállvértje 4 8 (eltörhetetlen)
Brutus mellvértje 6 8 (eltörhetetlen)
Brutus alkarvédője 2 8 (eltörhetetlen)
Brutus lábszárvédői 3 8 (eltörhetetlen)

ApróságokSzerkesztés

Gladiator-And-Brutus-Comparison.jpg

A két páncél összehasonlítása.

  • A Gladiátor című filmben, Maximus Decimus Meridius Brutus páncéljához hasonló vértezetet visel, még egy az asszaszinok jelére hasonlító dísz is van a páncélon.
  • Egy rajzon a páncél fém részei aranyszínűek, így elképzelhető, hogy valaha aranyra volt festve, csak az idők során lekopott.
  • Mint Altaïr páncélja, ez is eltörhetetlen és 25 életerő pontot ad.
  • A páncélt viselve nem látszik a rejtett pisztoly, a mérgezett penge és az Ugró mászás kesztyű, de működnek továbbra is.
  • A köpenyek sem látszanak, de a hatásuk érvényesül.
  • A páncél feloldható az Assassin's Creed: Revelationsben, mint bónusz kinézet. PS3 felhasználóknak kell lennie PlayStation Network felhasználója, hogy megkaphassa. Azonban nem kell internetkapcsolat, még csak bejelentkezni sem kell PSN-re.
  • Vincent Gaigneux rajzolta az eredeti concept artot.
  • A Brotherhood után nem tudjuk, mi történik a páncéllal, ugyanis a Revelations idején már nem viseli, és nem is említi meg senki, hogy történt volna-e vele valami,

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki