FANDOM

IkonacblIkonac2IkonacbhIkonac4bfIkonacuIkonacsIkonackrIkonackbhIkonackbf

A bordélyházak a kurtizánok otthonaként és munkahelyeként szolgáltak. Firenzében, Velencében, Rómában és Monteriggioniban egyaránt megtalálhatóak voltak, és mindegyiken volt egy kis tetőkert, mely megkülönböztette őket a többi szomszédos épülettől. Rómában a központi bordélyon, a Rosa in Fiorén kívül több kisebb frakció épület is volt, melyet bordéllyá lehetett alakítani, felbérelhetővé téve ezzel a közelben élő kurtizánokat.

La Rosa ColtaSzerkesztés

La rosa colta

La Rosa Colta.

A La Rosa Colta (A Leszakított Rózsa) egy firenzei bordély volt, melynek élén Paola állt. 1465-ben alapult, amikor is Paola úgy döntött, segít az utca lányain azzal, hogy otthont biztosít számukra. Gyakori látogatói voltak a Signoria és a Medici család tagjai. Az Asszaszin Ezio Auditore itt tanulta meg a kurtizánok diszkréciójának csínját-bínját, vagy is azt, hogy miként olvadhat be a tömegbe, és hogy miként lophat.

La Rosa della VirtùSzerkesztés

Larosa dellavirtu

A La Rosa della Virtù.

La Rosa della Virtù (Az Erény Rózsája) egy velencei bordély volt, melynek élén egy Teodora nevű kurtizán állt. Az üzletet egykori apácák alapították és futtatták, ezért a pápa többször is megpróbálta bezáratni. Ettől függetlenül folyamatosan működött egy 1516-os évi tűzesetig. Itt beszélte meg Ezio Teodorával és a többi kurtizánnal Marco Barbarigo meggyilkolását.

Rosa in FioreSzerkesztés

Rosa in Fiore

A Rosa in Fiore.

Fő cikk: Rosa in Fiore

A Rosa in Fiore (A Virágzó Rózsa) volt a római kurtizánok műveleteinek központja, először Madonna Solari, majd Maria és Claudia Auditore közösen vezette. Az itteni kurtizánok feladata volt, hogy információkat gyűjtsenek a Borgiák Római haderejéről.

ApróságokSzerkesztés

ForrásSzerkesztés