FANDOM

Ikonacbh

„Semmi sem fogható egy szép naphoz a munkahelyen, a Borbély egy fülbemászó dallamot fütyürészik, áldozatát a székbe ülteti fejét hátrahúzza és egy pengével gyönyörűen elvágja a torkát.”
—Uplay leírás

BarberRender

A Borbély munkára készen áll.

Borbély (valódi neve: Baltasar de Silva) egy Animi Avatar program volt melyet az Abstergo Industries használt az újoncok kiképzésére.

Egyedülálló mozgásokSzerkesztés

A Borbélynak több egyedi mozdulata is volt.

(Séta közben, Előröl)

A Borbély megközelíti áldozatát egyik kezét elhelyezi a vállán, és térdre kényszeríti. Az áldozat felfelé tartja a fejét mikor a borbély hátrahúzza és elvágja a torkát innentől kezdve áldozata előrebukik és elvérzik.

(Séta közben, Hátulról)

A Borbély hátulról közelíti meg áldozatát előveszi a borotváját az övéből kipattintja és elvágja a torkát majd hagyja áldozatát a saját vérétől megfulladni.

(Futás közben, Előröl)

A Borbély egyensúlyát megőrizve csúszik végig a padlón áldozatához közelítve halálos fegyverével.Kezében a pengével elvágja áldozatának nyakát aki elvérzik holtan a padlóra esik és más senki sem segíthet rajta.

(Futás közben, Hátulról)

A Borbély hátulról futva megközelíti áldozatát, előveszi a borotváját a tokjából mielőtt heves vagdalkozásba kezdene. Később feldarabolva hozta vissza áldozatait miután elvágta azoknak torkát.Miután áldozatai torkát elvágta megdöbbenten látta hogy áldozatai még mozognak de hagyta őket elvérezni.

(Pad gyilkosság)

A borbély odamegy ülő áldozatához megragadja a fejét és lerántja a padról. Még áldozata térden áll a borbély előveszi a borotváját és elvágja annak torkát.

(Tetőről történő gyilkosság)

A borbély elugrik egy tetőtérről és áldozatát a földre teperi megfogja a fejét és elvágja a torkát. Később feláll és hagyja áldozatát elvérezni.

TestreszabásSzerkesztés

A borbély több módon is testre szabható:

Színek:

  • Alap: Zöld mellény.
  • Extra 1: Piros mellény.
  • Extra 2: Fekete mellény.
  • Extra 3: Arany mellény.

Felszerelés:

  • Haladó:Kettős Bőr szíj
  • Felső szintű: Második réteg alatt színes mellény,Sötétebb nadrág,Hozzá két lógó csíkos fehér öv,Hozzá csatt,Hozzá arany szíj,Csizmák,Mellény és öv.
  • Elit: Hozzáadott bőrtasak arany szíjjal díszítve.

ApróságokSzerkesztés

  • A borbély ábrázolása hasonló Johnny Depp és Sweeney Todd kinézetéhez, és a Démoni Borbélyhoz a Fleet Streeten. Mindketten embereket öltek meg borotvájukkal, fekete hajukról és fehér csíkkorul lehetett felismerni őket.
  • Meglepően hasonlít a vágása a New Yorki gengszter Bill Vágásához.
  • A Brotherhood többjátékos módjában felvezetésként őt kell megölni, így kezdéskor nem lehet választani őt.

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Barber