FANDOM

Ikonac2Ikonackr
Maszjáftól Firenzéig
F I G Y E L E M!

A cikk a(z) Maszjáftól Firenzéig projekt része, így speciális védettséget élvez. A cikken jelenleg NikitaDragovich dolgozik. Kérjük, csak akkor szerkeszd, ha nem tartalmi jellegű módosításokat kívánsz a cikken elvégezni, hanem csupán apróbb korrigálásokat (pl. nyelvtani hibák javítása)! Részletesebben erről a projektről ezen a lapon olvashatsz.

„Ez minden, amit egy férfi tehet, hogy elrabol engem? Ostobák. Ez nem lesz elég. Anyám nagyon erős. Mi Sforza nők nem vagyunk hervadó virágok. Bár úgy tűnhet a szemnek, de azt könnyen be lehet csapni. Csak kérdezzétek apámat. Remélem, nem hiszitek, hogy félek tőletek. Mert akkor súlyosan tévedtek. Anyám soha nem fogja hagyni, hogy bántsatok engem.”
—Bianca naivan gúnyolja fogva tartóit 1488-ban.[src]

Bianca Riario
BiancoRiarioDatabaseRender
Életrajzi információk
Született1478 márciusa
Róma, Pápai Állam
Elhunyt1522 (44-45 évesen)
Firenze, Firenzei Köztársaság
Politikai információk
Egyéb információk
FeltűnéseAssassin's Creed II

Bianca Riario (1478 - 1522) Girolamo Riario és Caterina Sforza lánya, illetve Ottaviano Riario nővére volt.

ÉletrajzSzerkesztés

Korai életeSzerkesztés

1484-ben, 6 éves korában elhurcolták harcoslelkű anyjával palazzójukból a római Angyalvárba. Ez volt az első trauma, ami a fiatal lányt érte. Megszökve, családja Forlìba költözött, ahol folytatódtak a szörnyű események.

Nem sokkal Bianca 10. születésnapja után apját, Girolamót halára szurkálták és meztelen testét a főtér közepén hagyták. Családja palazzóját újra kifosztották az Orsi fivérek, akiket Bianca anyja bérelt fel, hogy végezzenek Girolamóval.

Valamivel később, Forlì ostrománál, Biancát elrabolta Checco és Ludovico Orsi. Az asszaszin, Ezio Auditore da Firenze szabadította ki, így visszatérhetett anyjához.

16 éves korában egy vadászati expedíción vett részt, ahol tanúja volt anyja új férjének, Giacomo Feónak brutális rajtaütéses meggyilkolásának.

Későbbi életeSzerkesztés

1500-ban Bianca anyja Cesare Borgia fogságába esett, és két évvel később Cesare megölte a férjétm Astorre Manfredi III.-at. Ezután újra férjhez ment, ezúttal a gróf Troilo de' Rossihoz, aki 1521-ben meghalt. A gróf halála nagyon megviselte, végül 1522-ben hunyt el.

ApróságokSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Bianca_Riario

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki