FANDOM

Ikonac4bfIkontrend

Benjamin Hornigold
Karakterek Benjamin Hornigold
Életrajzi információk
Született1680
Norfolk, Anglia
Elhunyt1719 nyara
Santanillas
Politikai információk
HovatartozásKirályi Haditengerészet

Kalóz Köztársaság (1713 – 1718)

Templomosok (1718 – 1719)
Egyéb információk
FeltűnéseAssassin's Creed IV: Black Flag
Assassin's Creed: Fekete Lobogó (könyv)
AlakítjaEd Stoppard

„A zsákmány nem adja könnyen magát, mind hatóság, s mind kereslet tekintetében, soha nem adja könnyen magát. Ezt csak a puha elmék gondolják így. Áldozatokat kell hozni, s a gondolkodást háttérbe szorítani, hisz bármelyik pillanatban elvesztheted valamidet.”
—Benjamin Hornigold, Edward Kenway-nek egy félelmetes emberről.

Benjamin Hornigold (1680-as évektől - 1719-ig) egy angol kalóz volt, 1715-től-1718-ig a Templomos Rend tagja. Ő volt a híres Edward Thatch mellett Edward Kenway második okítója és egyik alapítója a Nassaui Kalóz Köztársaságnak.

ÉletrajzSzerkesztés

Korai ÉleteSzerkesztés

Hornigold Angliában született az 1680-as években. Élete egy bizonyos pontján az óceánon találta magát Nyugat Indiában, mint privatér. Az első ismert kalóz cselekedete 1713-14-ben amikor sok kenuval és naszád hajóval garázdálkodott a Bahamákon, és megszerzett egy 30 ágyús brigget, ami a Vándor nevet kapta. Ezt a hajót kalóz társának Charles Vane-nek adta végül.

Hornigold kezdetben kalóz volt, majd másod parancsnok lett az egykori privatér Edward Thatch mellett. Hamarosan a flottája bővült 5 hadihajóval, volt egy saját zászlós hajója, s kezdetét vette a kalózkodás a Nassaui Honduran tengerparton.

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Benjamin_Hornigold