FANDOM

IkonacrIkonackre

A "Becsület, elvesztve és visszaszerezve" egy emlék az Assassin's Creed: Revelationsben.

Leírás Szerkesztés

Ezio követte a Janicsárokat, Tarik Barleti táborába, ahol megtudta, hogy a kapitány fegyvereket küldött Manuel Palaiologosnak, és ezért végezzen a korrupt vezérrel.

  • Janicsár 1: Szelim tisztában van helyzetével. A Bizánciak, a Mamelukok és a Safavidok. Egyedül ő volt elég bátor, hogy szembenézzen a veszéllyel.
  • Janicsár 2: Haklisin (Igazat beszélsz) Selim egy harcos. Mint Oszmán és Mehmet.
  • Janicsár 1: Tehát ezért választott Szultánunk egy macskát, az oroszlán helyett.
  • Janicsár 2: Ahmet a Szultán nyugodt természetét örökölte. Attól félek, hogy túlságosan egyformák.
  • Janicsár 1: Miért időzik ebben a városban Ahmet? Tudja, hogy nem szívesen látják.
  • Janicsár 2: Ő olyan, mint egy lepke, ami a nyílt láng körülmozog. Arra várva, hogy az apja meghaljon, és utána ő lépjen a trónjára.
  • Janicsár 1: Hallottátok? Felajánlott Tariknak bizonyos pénzösszeget a hűségünk fejébe.
  • Janicsár 2: Isten verje meg! És mit tett Tarik?
  • Janicsár 1: Elköltötte lótakarmányra a maradékot elküldte Szelimnek.

Megérkeznek a Janicsár táborba

1000px-Honor lost won v 3

Az őt bejelenti a halott Janicsár megtalálását.

  • Őr: Khardeshlerim! (Testvéreim) Egyikünket holtan találták megfosztva ruháitól, kevesebb, mint egy órája. Testét kidobták, mint egy halom szemetet. Tartsátok nyitva a szemeteket, mikor ezeken az utcákon sétáltok. Valaki a mi nevünkben támadásra készül. Készen kell állnunk.

Ezio bejut a táborba és kihalhatja a Janicsárokat.

  • Janicsár 1: Van valami új hír Északról?
  • Janicsár 2: Szelim csapatait visszaszorították Várnáig. Nagy veszteségeket hallottam.
  • Janicsár 1: Olacak shey degil, oye degil mi?(Hihetetlen, nem igaz?) Imádkozom, hogy gyorsan vége legyen.
  • Janicsár 2: Igen, de melyik győzelméért imádkozol?
  • Janicsár 1: Nem tudom megmondani. A szívem a Szultán oldalán, a fejembe viszont Szelimén.

  • Janicsár 1: Találkoztál már Szelim fiával, Shehzade (herceg) Szulejmánnal?
  • Janicsár 2: Személyesen még nem, de már láttam őt. Tudom, hogy egy figyelemre méltó fiú.
  • Janicsár 1: Már nem fiú, hanem egy tehetséges fiatalember. Csodálatos elme.
  • Janicsár 2: Vajon ő lép majd az apja helyébe?
  • Janicsár 1: Belki. (Talán) Bár gyanítom, hogy az ifjú teljesen más fajta ember.

  • Janicsár 1: Bajazid szultán jó ember, és igazságos uralkodó volt… de kialudt benne a tűz ami naggyá tette.
  • Janicsár 2: Nem, nem! Ő még mindig harcos. Nézd meg, hogy seregével Szelim ellen vonult.
  • Janicsár 1: Ez megint csak a hanyatlását bizonyítja. Fegyvert fog sajátfia ellen?
  • Janicsár 2: Ne változtasd meg az igazságot, hogy megfeleljen a szenvedélyednek, efendi (uram). Legalább volt, aki megtámadta Szelim szultánt.
  • Janicsár 1: Evet, evet. (igen, igen) De Szelim tette a Birodalmat dicsőségessé, nem pedig magától lett azzá.

Ezio elérte a tábor közepét és kihalhatta amint Tarik egy Janicsárral beszélget

  • Janicsár: Tatik, üzeneted érkezett.
  • Tarik: Harikulade (Tökéletes) A puskák megérkeztek Kappadókiára, ahol Manuel állomásozik seregével.
  • Janicsár: És az emberek még mindig vele vannak?
  • Tarik: Evet (igen). Értesítenek minket, amikor tábort bontanak a Bizánciak, és találkozunk velük mikor elérik Bursat.
  • Janicsár: Végre minden a helyére kerül, efendim (Uram).
  • Tarik: Evet (igen). Most az egyszer.

Ezio meggyilkolja Tarikot

1000px-Honor lost won v 6

Tarik elmondja hogyan készült megtámadni a Bizánciakat.

  • Tarik: Ah, micsoda irónia. Ez Szulejmán vizsgálatának eredménye?
  • Ezio: Összejátszottál a szultán ellenségeivel. Mit vártál az árulásodért?
  • Tarik: Magamat hibáztathatom. Nem árulás, arrogancia. Egy csapdával készültem. Rajtaütést terveztem a bizánciakon ott, ahol a legnagyobb biztonságban érzik magukat.
  • Ezio: Mi a bizonyíték erre?
  • Tarik: Nézd meg ezt. Ez elvezet a bizánciakhoz Kappadókiába. Pusztítsd el őket, ha tudod.
  • Ezio: Jól csináltad Tarik. Bocsáss meg nekem.
  • Tarik: Véd meg a hazámat, Asszaszin! Ashkina Allah (Isten nevében), visszaállítottam a becsületet, amit elvesztettünk ebben a harcban.
  • Janicsár: Gyilkos! Megölni!
  • Ezio: Kezdek belefáradni a változatlan dolgokba.

Következmény Szerkesztés

Ezio megölte Tarikot, de kiderült róla, hogy ártatlan volt. Bár más eszközökkel, de megpróbálta nyomon követni a Bizánci Templomosokat.

Apróságok Szerkesztés

  • Hogy 100%-an teljesítsük a küldetést Ezionak a levegőből indított merénylettel kell megölnie Tarikot.

Galéria Szerkesztés

Forrás Szerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Honor,_Lost_and_Won

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki