Fandom

Assassin's Creed Wiki

Búvóhely

1 322cikk található
ezen a wikin
Add New Page
Vitalap0 Share
Ikonac2.pngIkonacbh.png
Lehet, hogy amit keresel, az a Tiberis-szigeti főhadiszállás, a Galatai főhadiszállás vagy a Szentély.
Búvóhely panoráma.jpg

A Búvóhely főtermének panorámafelvétele

A Búvóhely egy Modernkori Asszaszin csoport bázisa volt egy ideig. A csapatot Lucy Stillman, Rebecca Crane, Desmond Miles és Shaun Hastings alkotta; a Búvóhelyet 2012-ig használták.

LeírásSzerkesztés

Az épület maga Olaszországban, Monteriggionitól délre található. Az épület egy raktárrészből és egy emeleti részből állt, mely a főteremre és három egyéb szobára oszlott; a szobák közül egyet masszív fémajtó zárt le.

FőteremSzerkesztés

AC-Home Assassins-Hideout.jpg

A Búvóhely főterme

A főteremben tárolták a csapat készleteinek nagy részét, beleértve az Animus 2.0-t, és minden Asszaszin íróasztalát. Egy kis elkerített részben pedig egy kanapé és egy franciaágy állt.

Lucy általában az asztala mögött ült, a számítógépén dolgozva. Az ő feladata volt a világban dolgozó Asszaszin csapatok követése, akik aktívan harcoltak a Templomosok ellen.

Shaun volt a csapat tudósa, állandóan asztalánál ült egy könyvespolc és néhány, képekkel és térképekkel teleaggatott parafatábla mellett. Itt állította össze az Animus Adatbázisát, emellett pedig taktikai támogatást nyújtott a frontvonalon harcoló Asszaszinoknak.

Rebecca közvetlenül az Animus mellett dolgozott, rögzítve a teljesítményét és felügyelve a működésére. Emellett megjegyzéseket fűzött az adatbázis néhány bejegyzéséhez a "RebeccaC84" felhasználónevet használva; így jelölte meg például azokat a helyszíneket Desmondnak, ahol Jeleket találhatott.

RaktárSzerkesztés

Az épület földszintjén helyezkedett el a raktár, tele dobozokkal, ládákkal és polcokkal, valamint egy kisebb garázzsal. Itt voltak az épület biztonsági rendszerének kapcsolói is. Desmond itt gyakorolta lopakodási képességeit, a ládákon és a gerendákon mászva.

ApróságokSzerkesztés

  • A saslátás használata közben a helyiség két oldalán az útlezárók kék aurával rendelkeznek, mintha szövetségesek volnának.
  • Ha a Búvóhely főtermének ablakain nézünk ki, láthatjuk, hogy az épületek ugyanazokkal a modellekkel készültek, mint Ezio emlékeiben.
  • A Lucy és a többi Asszaszin által használt billentyűzeteket megvizsgálva láthatjuk, hogy "fordítva" vannak: a numpad és az enter a bal oldalon helyezkedik el rajtuk.
  • Egy képet és a "vigyázat" szót láthatjuk Lucy és Shaun monitorján
  • Ha jól figyelünk, a Shaunnal való beszélgetés alatt Velence és Firenze Animusbeli térképét láthatjuk.
  • A főterem belseje hasonló a Ubisoft Montreal irodájáéhoz; hogy ez véletlen vagy szándékos, nem lehet tudni.
  • Van egy játékhiba, ami akkor jelentkezik, ha a játékos kilép az Assassin's Creed II-ből rögtön a 11-es memóriasorozat után (amikor Desmondot felébresztik, de azonnal vissza is fekszik az Animusba). A játékos ilyenkor a raktárban találja magát, azonban Rebecca, Lucy és Shaun nem lesznek sehol sem, és nem lehet csatlakozni az Animushoz sem. A raktár egyik fala is hiányzik, amin át ki lehet ugrani, ám így a játékos vízbe esik, és nem tud kimászni belőle. Ezt a hibát azóta egy fejlesztéssel helyrehozták.
  • A PlayStation Home-ban szabadon járkálhatsz a főteremben, ha minden jelet megtaláltál az Abstergo laboratóriumban.
  • A látomásos rész után, melyben Altaïrt irányítottuk, ha visszamegyünk a raktárba, a biztonsági rendszer kapcsolói pirosak lesznek, mintha nem is aktiváltuk volna őket.

ForrásSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki