FANDOM

Ikonacr
Igazsag

Az igazság egy küldtetés az Assassin's Creed: Revelations DLC-ben a The Lost Archive-ban.

LeírásSzerkesztés

Clay felfedezi az Animust, miközben szembenéz a múltbéli hangokkal.

PárbeszédSzerkesztés

  • Doktor: Paliperidont adtam be.
  • Warren: Köszönöm. Értesítsen ha felépült és vissza tud térni a munkába.
  • Doktor: Kísérleteket végeztél rajta, lassan egy éve ezt teszed, hosszú pihenésre van szüksége.
  • Warren: Foglalkozzon a maga dolgával, doktor, és én is azt teszem.
  • Clay: Hogy vagy apa? Odabent? Tudom nehéz most, hogy anya elment.
  • Harold: A vállalkozók nem találnak munkát köszönhetően a pocsék gazdaságank, egy hete nem dolgoztam.
  • Clay: Az kemény. Küldtem egy csekket, holnap vagy ma megérkezik.
  • Clay: Most megyek be a nagyszámítógépekhez.
  • Clay: Hát ott vagy Vidic.
  • Warren: Találtunk egy tökéletes jelöltet, a neve Desmond Miles. A családfája illeszkedik a 16-os alany által talált személyéhez Ezio Auditore-hoz. De valószínű, hogy nem fog lényeges információkat kiadni könnyen. Desmond a kulcs az Éden darabjainak megtalálásához. A tudósaink teszteket végeznek. A műholdakkal könnyen megtalálhatjuk... nos, az utópia egyre közelebb kerül hozzánk.
  • Clay: Igen! Megvan. Tudom mit akar Vidic. Elmehetünk.

Egy felvétel Warren Vidic és Lucy Stillman beszélgetéséről elindul.

  • Warren: Lucy, eljött az idő, hogy előgyere a háttérből és beszállj a játékba. Ha a kísérletek Desmondal nem mennek jól el kell őt távolítanod az Abstergo Industriesből. Vidd őt valami kényelmes heylre ahol megoszthatja veled a titkait. Az Asszaszinoknak kéne végrehajtani a trükköt. Mivel Desmond leolvassa majd az e-maileinket, biztosítani fogjuk számodra az akadájtalan komunikációt az asszaszinokkal. Ha egyszer beágyazódott eljövök, hogy feltegyem az Animus szalagokat. Tűnj majd dühösnek. Nagyon meggyőzőnek kell lenned. Desmond elvezet majd az Almához, azután te elhozod nekünk. Számítunk rád Lucy. Jól szolgálod a Templomos Rend, sose feledjük hűséged. Óh igen. Ha egyszer bejutottál a rejtekükre kérdezd meg őket miért hagytak évekre egyedül...
  • Clay: Lucy. Csapda. ki kell jutnom innen!

Titkos kódSzerkesztés

A furcsa látomás után, mielött beleesnél a gödörbe az eltűmő lézerekhez, közvetlenül jobbra van egy kód: "Oxfb, vkh Lv dOzdbv ekhklqg Brx". Olvasva nem más mint: "Lucy, ő mindig mögötted lesz."

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/The_Truth_(memory)

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki