FANDOM

Ikonacr

Ut vege

Az út vége egy küldtetés az Assassin's Creed: Revelations DLC-ben a The Lost Archive-ban.

LeírásSzerkesztés

Clay felfedezi az Animust, miközben szembenéz a múltbéli hangokkal.

PárbeszédSzerkesztés

  • Juno: Most már tisztán látsz. Segíts Desmond Milesnak.
  • Clay: Segítek neki.
  • Juno: Úgy kell szenvedniük ahogy mi szenvedtünk.
  • Animus: DNS és memoria scennelve. Feltöltés befejeződött. Karantén konstrukció Clay Kaczmareknek.
  • William: Mi senkik vagyunk.
  • E-mail hang: Csütörtök, 2011 Január 27-e, 14:00
  • Harold: Hello Clay. Itt az apád. Vedd fel a telefont. Hosszú ideje nem beszéltünk. A hátsó tornácot javítom, melegebb van itt mint a pokolban, és csak egy kezemet tudom használni. Hívj fel. Tudasd velem ha jól vagy.

Második levél Lucy-től Clay-nekSzerkesztés

2012/07

Clay,

Láttam a biztonsági felvételeket a múlt éjszakáról. Biztos magyarázatot vársz. Reméltem hogy beszélhetek róla neked, hogy apránként az én oldalamra állítsalak, de most már túl késő.

William csak kihasznál minket ebben a háborúban a Templomosok ellen. Nem gondol az életekre amiket feláldoz. Mi nem emberek vagyunk a számára. Hogy bízhatunk egy ilyen emberben? Clay, neked és a többieknek meg kell értenetek.

Az Abstergo Industries vigyáz és gonoskodik az embereiről. Ők megértik a világot valójában, a korlátait.

De bármit is mondok az nem változtat a véleményeden.

Kitöröltem a felvételeket. Vidic sosem tudja meg. Megígértem, hogy megvédelek de nem segíthetek kijutni innen. William és a többiek sosem tudhatják meg.

Sajnálom.

-Lucy

ApróságokSzerkesztés

  • Miután átjutsz az első lézeren (fordulás nélkül, szembenézel egy fallal), van ott egy kód ami így fest:
    • 53686520 6F75606120 6861 766520
    • 6C656420 442061 77617920
    • 66 726F6D20 746865 207061 7468
  • Lefordítva: "Neki kellett volna elvezetnie az úton ", hivatkozva Lucy árulására Desmond felé.
  • Ha az ugrálós résznél anélkül átmegyünk, hogy meghalnánk megkapjuk a "Menj át a Sztüxön halál nélkül" achiavementet.
  • A pálya közepén lévő hosszú fekete sáv valamint a csónak és a szobor a Sztüx folyót, és Kharont a révészt szimbolizálják. A Görög mitológia szerint Kharon viszi át a halottak lelkét a Sztüx folyón az alvilágba. Ezek is Clay halálára utalnak, valamint az is, hogy át kell kelni a folyón.

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/The_End_of_the_Line