FANDOM

Ikonacbh.pngIkonacpl.pngIkontrend.png

„Oberlin azt mondja az egész Borgia propagandát ő irányítja egész Rómában. Le vagyok nyűgözve. Hogy hozhattak létre azok a nagy kezek ilyen finom munkát.”
—Fiora Cavazza Auguste munkáját figyelve

Auguste Oberlin
Char blacksmith.png
Életrajzi információk
Született1468
Svájc
Elhunyt150
Róma, Olaszország
KorszakReneszánsz
Politikai információk
HovatartozásBorgia-ház
Templomosok
Egyéb információk
FeltűnéseAssassin's Creed: Brotherhood
Assassin's Creed: Project Legacy

Auguste Oberlin (1468 - 1503) Cesare Borgia személyi kovácsa és a Templomos Rend tagja. Ő kovácsolta a legtöbb Borgia ügynök fegyverét, továbbá ő volt a felelős irányítója a Borgia propagandának.

2012 az ő genetikai emlékeit használta egy templomos cég, az Abstergo Industries, hogy létrehozza az újoncaik képzésére kitalált animi avatárt, a Kovácsot.

ÉletrajzSzerkesztés

A Borgia szolgálatábanSzerkesztés

Oberlin Svájcban született, majd mikor elég idős lett zsoldosnak állt. Rómába költözése után kezdetben kereskedőknek és egyéb egyszerű embereknek dolgozott, majd megközelítette a Borgia család és ő a szolgálatukba állt.

Művészi érzéket mutatott a fegyverek kovácsolásában és a propaganda poszterek rajzolásában. Megjelenése ellenére intelligens és művelt volt, munkáját nagyon elkötelezetlenen végezte.

And the Beast.jpg

A hagyományos fegyverek mellett Auguste kapott speciális megbízásokat is Cesarétől.Ezeket rendszerint Fiora Cavazza közvetítette, Oberlin feleségének rosszallása ellenére.

Végül ez a házasságuk rovására is ment. Mikor Auguste meghívta Fiorát vendégségbe a férj és feleség egymásnak ugrott. Fiora hagyta őket had "morogjanak egymásra, mint két veszett kutya".

HalálaSzerkesztés

Egyik ilyen vitájuk után Oberlin megverte a feleségét, aki véresen maradt a ház előtt a Campagna körzetben.

Ott az Asszaszin, Ezio Auditore da Firenze megtalálta és az asszony elpanaszolta mit tett vele "szeretett" férje. Azt javasolta Eziónak, hogy tépje le a propaganda posztereket amiken a férfi annyit dolgozott.

1000px-CounterPropaganda 4.png

Ez feldühítette a Borgia ügynököt, így az asszaszin kénytelen volt végezni vele a rejtett pengéjével.

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Auguste_Oberlin

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki