FANDOM

Ikonac2Ikonackr

Előző eseményGiovanni utazásai
Következő eseményEgy Asszaszin születése
Kivégzés
#Auditore-kivégzés
IdőszakReneszánsz
Dátum1476
HelyszínFirenze, Olaszország:
San Marco körzet
San Giovanni körzet
Santa Maria Novella körzet
KövetkezményGiovanni, Federico és Petruccio Auditórét kivégzik árulás vádjával.
Ezio, Maria és Claudia Auditore késznyerűen elmenekülnek Firenzéből.
Francesco de' Pazzi tisztázódik a gyilkosságban való részvétel vádja alól.
Érintett frakciókAsszaszinok:
Auditore-ház
Templomosok:
Pazzi-ház
Borgia-ház
Érintett személyekEzio Auditore da Firenze
Vieri de' Pazzi
Federico Auditore da Firenze
Cristina Vespucci
Giovanni Auditore da Firenze
Petruccio Auditore da Firenze
Claudia Auditore da Firenze
Duccio de Luca
Uberto Alberti
Rodrigo Borgia

Az Auditore-kivégzés, vagy az Auditorék kivégzése egy a Templomos Uberto Alberti és Rodrigo Borgia vezette esemény volt 1476-ban Firenzében, amelynek következtében az Auditore-család majdnem mindegyik férfi tagja életét vesztette.

A kivégzés kezdeteSzerkesztés

„Megöllek azért, amit tettél!”
—Ezio Uberto Albertinek, amikor az kivégeztette a családját 1476-ban[src]

Heirloom 2 v

Ezio megtalálja apja ruháját és fegyverét

Miután teljesítette anyja kérését, Ezio visszatért apjához, aki megbízta két levél kézbesítésével, és egy harmadik üzenet elhozásával egy közelben lévő galambdúcból. Ezio elvitte a két levelet két különös alaknak, majd a galambdúcban lévő üzenetet elvéve észrevette, hogy őrök rohannak keresztül Firenzén.

Hazatérve Ezio látta, hogy házukat kifosztották, apját és fivéreit elvitték, anyja és húga pedig kénytelen volt elbújni az egyik szobában. Miután megtudta, hogy a városi őrök parancsot kaptak Giovanni és fiai letartóztatására, Ezio elment a Palazzo della Signoriahoz, ahol apját és fivéreit fogva tartották.

Miután felmászott a toronyban fekvő cella ablakához, Eziót megkérte apja, hogy keressen meg egy ládát, mely a házukban van elrejtve, vegyen ki belőle mindent, és juttassa el a lepecsételt levelet Uberto Albertinek, Firenze Gonfaloniere-ének, aki a család barátja volt.

Ezio különleges képessége segítségével megtalálta a ládát, melyben apja asszaszin köpenyét, egy törött rejtett pengét, egy tekercset, és egy levelet, mely egy összeesküvés részleteit fedte fel Firenze városa és az Auditore család ellen. A bűnjelként szolgáló dokumentumokat Ezio elvitte Ubertónak, aki megígérte, hogy az Auditorék egy napon belül kiszabadulnak, amint bemutatják az iratot, mint ártatlanságuk bizonyítékát. Ezio ezután újra meglátogatta Cristinát, és nála töltötte az éjszakát.

Az Auditorék kivégzéseSzerkesztés

Másnap Ezio visszatért a Piazza della Signoriára, ahol látta, hogy Uberto elnököl családja kivégzésénél. Giovanni állította, hogy ártatlanok, és a Gonfaloniere-ének eljuttatott dokumentumokra hivatkozott, azonban Uberto letagadta, hogy látta volna ezeket az iratokat. Ezio elordította, hogy Ulberti hazudik, de kísérletei családja megmentésére már kudarcra voltak ítélve.

LMS 6 v

Eziót lefogják az őrök a kivégzésen

Az ifjú Auditore kénytelen volt tétlenül végignézni, ahogy apját és fivéreit felakasztják. Mikor megpróbált feljutni az akasztófa emelvényére, hogy megbosszulja szeretteit, Uberto utasította a városi őröket, hogy öljék meg őt. Giovanni egyik barátja, egy tolvaj segítségével Ezio sikeresen elmenekült a Piazza della Signoriáról, és menedéket keresett egy bordélyban, melyet az Auditorék cselédjének nővére, a kurtizán Paola vezetett.

ForrásSzerkesztés