Fandom

Assassin's Creed Wiki

Asszaszin sírkamrák

1 323cikk található
ezen a wikin
Add New Page
Vitalap0 Share
Ikonac2.pngIkonacr.png

Az Asszaszin sírkamrák egy gyűjtőnév arra a hat sírkamrára, melyek 1290 és 1476 között voltak elrejtve Észak-Itáliában az Asszaszin Rend által. A sírkamrák, melyek a bennük lévők emlékének megőrzésére épültek, hat különleges képességű Asszaszin maradványait tartalmazták, melyeket eredeti temetkezési helyükről szállítottak át exhumálás után.

Assassin tomb.png

Minden kripta kincseket tartalmazott, valamint egy szobrot a benne elhelyezett Asszaszinról. A koporsók mindegyikében egy-egy Asszaszin pecsét feküdt, melyek együtt képesek voltak megnyitni a biztosított kaput a Szentélyben, a Villa Auditore alatt. A kapu megnyitásával Altaïr Ibn-La'Ahad legendás páncéljához lehetett hozzáférni.

Domenico Auditore és fia testét a Auditore-villa alatt helyezték örök nyugalomra.

Ishak pasát a török asszaszinok vezetőjét is, egy sírba temették, a Hagia Szophia alá.

A sírok helyeSzerkesztés

A sírók különböző tereptárgyak közt voltak elrejtve, Észak-Olaszország területén, Firenzében, Velencében, San Gimignanoban, és Forlìban.

Altaïr páncéljaSzerkesztés

Armor of Altaïr ACII.png

Ezio Altaïr páncéljával szemben.

Ha összegyűjtjük az Asszaszin pecséteket, akkor a Szentélyben hozzáférünk a legendás Mentor, Altaïr páncéljához.

Ishak pasa páncéljaSzerkesztés

Ha összegyűjtjük Ishak pasa emlékiratait, és felfedezzük a Hagia Sophia alatt rejtőzködő sírt, megkapjuk Ishak pasa páncélját.

ForrásSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki