FANDOM

Ikonac3Ikonv

Kenway-krónikák
F I G Y E L E M!

A cikk a(z) Kenway-krónikák projekt része, így speciális védettséget élvez. A cikken jelenleg Csermely Attila dolgozik. Kérjük, csak akkor szerkeszd, ha nem tartalmi jellegű módosításokat kívánsz a cikken elvégezni, hanem csupán apróbb korrigálásokat (pl. nyelvtani hibák javítása)! Részletesebben erről a projektről ezen a lapon olvashatsz.

Az Assassin's Creed III-ban számos ruha áll rendelkezésünkre azoknak,akik teljesítenek bizonyos kihívásokat. Ha egy ruhát feloldasz és felveszel akkor megváltoztatja Connor Kenway megjelenését. Mindazonáltal, ellentétben a páncéllal, a legtöbb ilyen kinézet nem befolyásolja a játékmenetet. Az öltözékeket fel lehet oldani különféle módszerekkel, amelyek alább fel vannak sorolva.

Speciális megjelenésSzerkesztés

Asszaszin kinézetSzerkesztés

Ratonhnhaké:ton egyik állandó öltözéke, amit asz 5. szekvencia után oldunk fel. Ezt sokféleképpen tudjuk színezni, melyet a vegyesboltokban tudunk megvásárolni.

Spirituális állat kinézetSzerkesztés

Ratonhnhaké:ton egyik állandó öltözéke, ami medvebőrből, sas tollakból és farkas irhából készült. Ez a The Tyranny of King Washington letölthető kiegészítőben használhatjuk.

Altaïr kosztümSzerkesztés

Altaïr Ibn-La'Ahad által viselt kosztüm, amit feloldhatunk, ha elérjük a 100%-os szinkronizációt az összes szekvencia során.

Ezio kösztümSzerkesztés

30 UPlay pontért feloldható Ezio Auditore da Firenze római asszaszin kosztüme, amit az Assassin's Creed: Brotherhood eseményei alatt hordott. A tanya alagsorában lévő állványról aktiválható.

Achilles eredeti kosztümSzerkesztés

Achilles eredeti asszaszin kosztüme, mely elérhetővé válik ha befejezzük Achilles örökségét emlékét.

Kidd kapitány kinézetSzerkesztés

Kidd kapitány ruháját akkor szerezzük meg, ha befejezzük az Oak Island tengeri küldetést.

Aquila kapitány kinézetSzerkesztés

Connor az Aquila kapitányi öltözéket akkor szerezte meg, miután felkutatta William Kidd kapitány örökségét.

Ez a kinézet nagyban hasonlított az alap Aquila kapitányi kinézetre, de sokkal határozottabb megjelenést biztosított Connor számára.

A kapitányi kinézetet fel lehet oldalni az Assassin's Creed III Deluxe kiadásának megvásárlásával vagy a The Hidden Secrets Pack DLC megvásárlásával.

Kanien'kehá:ka kinézetSzerkesztés

A Kanien'kehá:ka kinézet feloldható abban az esetben, ha összegyűjtjük az összes tollat a Határvidéken. Ezt a kinézetet viselte Connor eredetileg, mielőtt az asszaszin rend tagja lett volna.

Börtön kinézetSzerkesztés

Connor börtönben viselt kinézete feloldható, miután megöltük Thomas Hickeyt.

Gyarmati assaszin kinézetSzerkesztés

A Gyarmati asszaszin kinézet korábban az asszaszin John de la Tour tulajdonában volt. Feloldható ha megvásároljuk az Assassin's Creed III Deluxe kiadását vagy a The Hidden Secrets Pack DLC megvásárlásával.

Ideiglenes megjelenésSzerkesztés

Haytham Kenway kosztümSzerkesztés

Haytham Kenway viselte az 1. és 3. szekvenciák között.

Vörösinges kinézetSzerkesztés

Haytham Kenway viselte a Braddock expedíció és a Southgate beszivárgás emlék során. Miközben ezt a ruhát viseli a rejtett pengéi láthatatlanok, de ugyanúgy lehet őket használni.

Aquila kosztümSzerkesztés

Connor viselte, miközben a tengeri küldetések során az Aquila fedélzetén van.

Zsoldos kinézetSzerkesztés

Connor viselte a Habok és lángok emlék alatt.

ApróságokSzerkesztés

  • Ha a köpeny eltérő színűre van festve mint az eredeti attól még a videókban az eredeti színű köpeny lesz látható.
  • Az eredeti koncepció rajzban a Gyarmati assassin köpeny meglehetősen hasonló az eredeti asszaszin köpenyhez, mind a színt és a felszerelést figyelembe véve.
  • Továbbá az eredeti Aquila kapitánya kinézetben 3 ágú kalapot viselt.
  • Connor eredeti karakter dizájnja vékony karcsú volt, de végül a karakterét izmosabbá tették.

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Assassin%27s_Creed_III_outfits