Fandom

Assassin's Creed Wiki

Assassin's Creed (képregény)

1 322cikk található
ezen a wikin
Add New Page
Vitalap0 Share
Ikonv.png
Assassin's Creed (képregény)
200px-Cover.jpg
ÍróCorey May
Megjelenés (USA)2007, November 14.
Megjelenés (EU) 2007. November 26.
Megjelenés (Magyarország)nem jelent meg
MűfajAkció, Történelmi, Kaland
Formátum(ok)puha kötésű könyv
ISBN-számN/A

Egy 16 oldalas képregény, melyet hozzácsaptak a limitált kiadású Assassin's Creedhez, bemutatott két rövid történetet Altaïr Ibn-La'Ahadról és Desmond Milesról.

A regény az EB Games üzletlánc 2007-ben adta ki, hogy támogassa vele a játékot. A történet előzetesként szolgált az első Assassin's Creedbe, mel a két főszereplőt mutatta be.

TörténetSzerkesztés

„Én követem ezeket az embereket és tudom az igazságot.”
—Altaïr Ibn-La'Ahad asszaszinként betöltött életét fejti ki

A történet Desmond Miles kezdődik aki éppen menekül az Abstergo Industries létesítményéből 2012-ben. És Altairt 1191-ben akit több templomos lovag levadászásával bíztak meg Akko városában.

Mindkét fél narrációja egybefügg egymással, mindkettő ugyanazt az üzenetet ábrázolja, két különböző korszakban. Desmond bemutatkozik az elején, elmondja, ki volt, mi történt vele. Fogolyként jellemezte magát, aki nem tudta miért rabolták el őt.

310px-Assassin's Creed French Comic Concept 02.jpg

Altair végzett a templomossal.

Később Desmound szinkronizálódik Altair emlékeivel, és rájön, hogy szintén vadász, és ezektől az emberektől a vadászatot tanulta meg, a vezetést, és megtudta mit terveznek. Létrejött egy kapcsolat két Assasszin között, akik mindketten elmondták kik voltak és mit tettek. Vége felé a történetben mindketten újra bemutatják magukat, hogy Assasszinok és ez volt az életük.

Desmond bemutatása során precízen kerülte ki az Abstergo biztonsági személyzetét, akik követték őt az egész létesítményben. Csendben mozgott a szellőzőkön keresztül, egyszer majdnem elkapta egy biztonsági őr is. A férfi gyanús zajokra lett figyelmes, ám nem talált semmi gyanúsat így tovább állt, folyatták őrjáratukat a szektorban.

Desmond közvetlenül az őr mellett kuporgott, aki jelentette aggódó kollegályának, hogy a szektor tiszta. Desmond tovább lopakodott az Abstergo őrök között, és belépett egy nagy szobába, ahol megpillantotta az Animust. Odalépett, rátette a kezét. Az Animus ragyogott válaszul, és hírtelen azt tapasztalta, hogy Altair merényleti memóriájába csatlakozik.

305px-Page13.jpg

Altair vetődésével bezúzza a templomos fejét.

Desmond Altair emlékében találta magát, aki éppen Akko utcáin sétált, és belépett egy szűk sikátorba, ahol meggyilkolt egy templomos lovagot. Miután az őr feladta, egy közeli falra mászott, ám felfedezték. A következő pillanatban több őr látható a város utcáin, eközben Altair a tetőkön rohan.

Miközben ugrált, észrevette az egyik épületen lesben álló íjászt. Az íjász felkiáltott, ám Altair gyorsan végzett vele. Az íjász élettelen teste a földre zuhant és felkeltette a lent lévő örök figyelmét.

Altair válasza gyors volt, ráugrott egy őrre és végzett vele, amikor Altair ráérkezett az őr bevágta a fejét a földbe. A történet akkor pillant vissza a jelenbe, amikor Desmond már a szobából menekül. Visszatekintve a múltba, Altair a templomos örökkel volt elfoglalva, A memória végül sikertelen lesz, amikor Aktair előrántja Rejtett Pengéjét, az örök pedig holtan a lába előtt fekszenek. Desmond a igazgatóság ajtajának sarkában készen áll a harcra.

PárbeszédekSzerkesztés

  • Desmond: A nevem Desmond Miles... és fogoly vagyok.
  • Rádió hang: 8-as szektor ellenőrzés alatt
  • Rádió hang: ...Egyértelmű...

Rádió hang: ...Kilences szektor? Kilences szektor.... Hallasz? Őr: 9-es szektor, tiszta.

Zaj hallatszik a szellőzőkből, amely felkelti egy őr figyelmét, ám figyelme lankad.

  • Őr: Semmi...
  • Rádió Hang: 9-13-as szektor, minden rendben?
  • Őr: Igen... Minden tiszta!
  • Rádió Hang: Értettem!
  • Őr: Karbantartók kellenének ide, ezek a rohadt nyílások.
  • Desmond: Nem tudom, kik ezek a férfiak és mit akarnak tőlem... nem tuom, miért raboltak el.

Desmond kinyitotta az ajtót, és eegy szobába lépett, vele szemben az Animus állt.

  • Desmond: ...miért hoztál ide?

Az ajtó becsukodott Desmond mögött, és megérintette az Animust, ami izzó fénnyel jelzett visszaneki. Az Animus Desmond elmélyét őse emlékébe rántotta.

  • Altair: A nevem Altaïr Ibn-La'Ahad.
  • Templomos Lovag: Maudit patkányok...

Altair csenben mögé lépett és megölte.

  • Altair: Képes vagyok követni ezeket az embereket, ismerem az igazságot. Tudom ki vezeti őket...
  • Íjász: Riadó!

Altair meglátja az íjászt.

  • Altair: ...amit tervezel.
  • Íjász: AARRHH!

Altair leszúrta az íjászt aki leesett a párkányról. Az íjász teteme felkeltette a többi őr figyelmét lent, válaszul Altair rávette magát az egyikre aki a földbe verte a fejét és azonnal meghalt. Desmond felébredt az Animus víziójából, és észrevette az Abstergo embereit.

  • Abstergo őr: Kapd el!
  • Desmond: A nevem Desmond Miles...
  • Altair: A nevem Altaïr Ibn-La'Ahad ... és assasszin vagyok.
  • Desmond: ... és asszasszin vagyok.

ApróságokSzerkesztés

  • Altair letaglozó manőver (ahol rávetődik a párkányról egy őrre Akkoban), nagyon hasonlít az Assassin's Creed IIben Ezio Auditore da Firenze képességére, aki le is tudott húzni őröket a párkányról.
  • A képregényben Altairnál egyáltalán nincs fegyer, csak a Rejtett Penge.
  • Az Abstergo külső környezete látható a képregényben.
  • A grafikát és a történetvezetést, a modern kori Desmond mesélést Thierry Doizon készítette el, a keresztes hadjáratok idejében lévő grafikát és történetvezetést David Levy.

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Assassin%E2%80%99s_Creed:_Graphic_Novel

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki