FANDOM

Ikonv.png

ledt Assassin 's Creed: Utopia' egy közelgő mobil játék GREE platformra, amely elérhető Android és Apple iOS eszközökre. A játék tervezett megjelenése valamikor 2013-ban várható. A játék története bevezet az Assassin's Creed III-ba, bár a sztorival nem lesz szoros kapcsolatban.

Az Utópia a 17. században fog játszódni, Amerika gyarmatosításának a kezdetén. A játék több mint 150 évet ível át, hogy segítsen a játékosoknak felfedezni, hogyan befolyásolták az asszaszinok a történelmet, és segítettek megformálni a 13 alapító államot. A középpontban a bevándorlók állnak, akik az Újvilágba utaztak megalkotni az utópiájukat, távol az európai üldözéstől. Miután az Abstergo Industries-t kíváncsivá tette a korszak, megalkották az "Utópiát" a modern korban.

A játék során felépítheted a saját Assassin's Creed utópisztikus gyarmatosító faludat. Az asszaszinok minden kolóniából képesek lesznek megmérkőzni az ellenséggel epikus csatákban, és összemérni erejüket a barátaikkal asszinkronos 3D verekedésekben.

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Assassin%27s_Creed:_Utopia

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki