FANDOM

IkonacrIkonv

Az Assassin's Creed: Revelations-ben Ezio rengeteg öltözettel módosíthat a kinézetén.

Általános megjelenésSzerkesztés

Alap köntösSzerkesztés

Leírás: Sötétszürke köntös, szőrmedíszítéssel. Szabadon színezhető a szabóknál. Megszerzése: Ebben kezdjük a játékot, s Ezio Akka városában kapja meg.

Bónusz kinézetekSzerkesztés

Altaïr köntöseSzerkesztés

Leírás: Altaïr köntöse az Assassin's Creed-ből. Csak kozmetikai jellegű. A bal gyűrűs ujj hiányzik, ám az arc továbbra is Ezio arca. Az előző részekkel ellentétben, itt nem az AC1 kinézetét öltjük fel, hanem az Assassin's Creed: Revelationsben felbukkanó Altaïr köntösét, valamint itt már két rejtett penge áll rendelkezésünkre látványban is. Megszerzése: Előrendelői ajándék volt, illetve a The Lost Archive DLC-hez is hozzá jár.

Desmond MilesSzerkesztés

Leírás: Desmond kinézete a játékban. Ez is csak kozmetikai jellegű, de ha viseljük, úgy sétálunk és free-runningolunk mint ő. Érdekesség, hogy ez Desmond outfit nem a Revelationsbeli Desmond kinézetét adja meg, hanem a Brotherhoodbelit, bár az arca az a Reveletaionsbeli Desmondé. Megszerzése: Össze kell gyűjteni 30 Animus adatszilánkot, és teljesíteni Desmond utazását

Török asszaszin páncélSzerkesztés

Leírás: Török asszaszinok általános páncélja a 16. században. Könnyű és tartós, valamint maximális mozgékonyságot tesz lehetővé. Csak kozmetikai kinézet. Megszerzése: Special Edition tartalmazza, illetve a The Lost Archive DLC-hez is hozzá jár.

Brutus PáncéljaSzerkesztés

Leírás: Harci páncélzata Marcus Junius Brutusnak, az államférfinak és Gaius Julius Caesar gyilkosának. Tartós, stílusos és hihetetlenül erős, ez az együttes tökéletes annak, aki a fórumról egy szempillantás alatt a harctéren akar teremni. Csak kozmetikai outfit. Megszerzése: Animus Edition és a Digital Deluxe Edition tartalmazza, illetve a The Lost Archive DLC-hez is hozzá jár.

Öreg Altaïr köntöseSzerkesztés

Leírás: Mentor Altaïr Ibn-La'Ahad köntöse. Altaïr az előtt készítette, hogy Mongóliai utazásán részt vett volna. Megszerzése: 100%-ra kell teljesíteni a 8. Szekvenciát.

Ideiglenes külsőkSzerkesztés

Trubadúr kinézetSzerkesztés

Herceg bankettje” küldetés alatt viseljük, érdekessége, hogy ez idő alatt különböző Ezio költötte dalokat énekelhetünk.

Janicsár egyenruhaSzerkesztés

Becsület, elvesztve és visszaszerezve” küldetés alatt viseljük.

Csuklyás köpenySzerkesztés

Kappadókiában viseljünk, bármikor is járjunk ott. Ilyenkor nem látszik a páncélunk, de továbbra is a megszokott módon működik. Színezni nem lehet, valamint ilyenkor a nyílpuska nem látható, és ha használjuk, olyan, mintha a zsebéből venné elő. Amíg ezt viseljük, az őrök mindig úgy reagálnak, mintha nulla lenne a körözöttségünk.

GalériaSzerkesztés

ApróságokSzerkesztés

  • Ugyan nem külön kinézet, de Ezióval le lehet vetetni a csuklyáját. Az "Egy apró szívesség" küldetés alatt, ha az első átvezető alatt kilépsz a küldetésből, Ezio nem fogja viselni a csuklyáját. Bár nem működik mindennél. Csak a boltban vehető három páncélnál, Altaïr köntösénél és a Török asszaszin páncélnál, de itt csak a csuklyát veszi le, a maszk rajta marad még utána is.
  • Altaïr és Desmond kinézetben, normál játék idő alatt az ő hangjuk hallatszik (pl: ha leesnek egy magas helyről), de az átvezetők alatt, mindig Ezio hangja szólal meg.
  • XBOX és PS játékosok a GameSpoton egy kódgenerátorral feloldhatták a Török asszaszin páncélt, de ez a lehetőség már megszűnt.
  • Bizonyos esetekben a normál játék során, Altaïr gyűrűs ujja nem hiányzik a bal kezén. Ez azonban nem fordul elő az átvezetők során.
  • 2012-ben, akik beléptek a játékba június 4. és 7. (E3) között, azok megkaptak mindengyűjtői ingame tartalmat, így a Török asszaszin páncélt, Altaïr köntösét és Brutus páncélját is.
  • Ezio zárlatában, amikor eldobja a fegyvereit, ott mindig az alap köntös van rajta. Viselt páncéltól és viselt kinézettől függetlenül.

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Assassin%27s_Creed%3A_Revelations_outfits