Fandom

Assassin's Creed Wiki

Armand Bouchart

1 323cikk található
ezen a wikin
Add New Page
Vitalap0 Share
Ikonacbl.pngIkonacksc.pngIkontrend.png
Maszjáftól Firenzéig.png
F I G Y E L E M!

Armand Bouchart
Karakterek Armand Bouchart.jpg
Életrajzi információk
Elhunyt1193
Limassol, Ciprus
KorszakKözépkor
Politikai információk
HovatartozásTemplomosok
Egyéb információk
FeltűnéseAssassin's Creed: Bloodlines
Assassin's Creed: Titkos keresztes háború

Armand Bouchart (?-1193) a templomos lovagok nagymestere volt 1191-től, Robert de Sable halála után. Ő vásárolta meg Ciprus szigetét, és vette azt templomos ellenőrzés alá.

ÉletrajzSzerkesztés

Armand megvásárolta Ciprust, Oroszlánszívű Richárdtól, röviddel Isaac Comnenus elfogása után.

Cipruson Armand megalapította a rendet saját templomos hadnagyaival: Molochal, Shalimmal, Shaharal, és Fredrickel, együtt arra törekedtek, hogy megtalálják és kiürítsék a rejtett archívumot.

Frederick halála után, Armand tett egy nyilvános bejelentést, hogy szigorítsák a biztonságot a szigeten. A beszéde közepén meggyilkolta Osmadot, figyelmeztetést adva a ciprusi ellenállásnak.

Nem sokkal később, a templomos Maria Thorpe könyörgött Armandnak, hogy higgyen neki, nincs biztonságban az orgyilkosoktól. A Nagymester összeesküvéssel vádolta a Rend ellen, és elvitette. Armand elindult Kyreniába, ahol több szövetségest akart szerezni.

Mivel Altaïr Ibn-La'Ahad beszivárgott Buffavento várába, kihallgathatta Armand és Shalim tervét, hogy egy zsákot Sándorhoz Limassolba küldjenek, ezzel elhitetve az asszaszinok árulását.

Armand mire befejezte terveit, kiüríttette ciprust a leletek miatt. Altaïr végül végzett Armanddal a Templomosok Archívumában.

Végső SzavakSzerkesztés

  • Armand: Hitvallásod büszkeség... büszkesége vagy.
  • Altaïr: És te letértél a saját ösvényedről.
  • Armand: Nem letértem... kiterjesztettem azt. A világ összetettebb, mint amit a legtöbben el mernek fogadni. És te asszaszin... ha nem csak a gyilkoláshoz értenél, magad is felfognád ezt.
  • Altaïr: Tartsd meg az erényről alkotott elképzeléseidet magadnak. És halj meg abban a tudatban, hogy soha nem fogom hagyni, hogy az Alma, az Éden Darab bárki más birtokába jusson.
  • Armand: Tartsd közel magadhoz, Altaïr. Te is ugyanarra a következtetésre fogsz jutni, mint mi... Csak idő kell hozzá.

A szöveg a Titkos Keresztes Hadjárat című könyvből van.

ApróságokSzerkesztés

  • Történelmileg Robert de Sable vette meg a ciprust I. Richárd Királytól, Armand csupán szolgált Robert uralkodása alatt, hiszen akkor Robert volt a nagymester.
  • Ciprusban csak 14-20 templomos katona szolgálta Armandot, míg Robert anyaországi teendőivel foglalkozott.

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki