FANDOM

Ikonac2IkonackrIkonackbhIkonackre

Maszjáftól Firenzéig
F I G Y E L E M!

A cikk a(z) Maszjáftól Firenzéig projekt része, így speciális védettséget élvez. A cikken jelenleg NikitaDragovich dolgozik. Kérjük, csak akkor szerkeszd, ha nem tartalmi jellegű módosításokat kívánsz a cikken elvégezni, hanem csupán apróbb korrigálásokat (pl. nyelvtani hibák javítása)! Részletesebben erről a projektről ezen a lapon olvashatsz.
Annetta
Karakterek Annetta ACII
Életrajzi információk
Született1457
Firenzei Köztársaság, Firenze
Elhunyt1511
Firenzei Köztársaság, Firenze
KorszakReneszánsz
Politikai információk
HovatartozásAuditore-ház
Egyéb információk
FeltűnéseAssassin's Creed II
Assassin's Creed: Reneszánsz
Assassin's Creed: Testvériség
Assassin's Creed: Jelenések (csak említik)
Hangját kölcsönözteAnne-Marie Baron

Annetta (1457 - 1511) volt az Auditore-család szolgálója és Paola húga.

ÉletrajzSzerkesztés

Korai életeSzerkesztés

Fiatalkorában Annetta és Paola elvesztették szüleiket, mert megölték őket a tengeren. Ezt követően mindketten árvákká váltak, így nem marad más választásuk a megélhetéshez, minthogy Paola a prostitúció életét választotta, míg Annetta Firenzében az Auditore-ház bentlakásos cselédjévé vált, akik titokban asszaszinok voltak.

Auditore kivégzésSzerkesztés

1476-ban Giovannit, Petrucciót és Federico Auditorét letartóztatták árulás vádjával. Ezio Auditore, a család megmaradt férfi tagja, megkérte Annettát, hogy helyezze biztonságba az anyját és a húgát a nővérének a bordélyában.

Későbbi életeSzerkesztés

Annetta később újra elkezdett dolgozni az Auditore családnak, ezúttal a Villa Auditoréban, Monteriggioniban, ahová Ezio elkísérte a családját. Egy idő után Annetta úgy döntött, hogy visszatér Firenzébe, hogy a nővérével maradjon, azonban 1511 körül ismeretlen körülmények között elhunyt.

ApróságokSzerkesztés

  • Az Assassin's Creed: Reneszánsz-ban megemlítik, hogy Annetta Eziónak a dajkája volt, annak ellenére, hogy mindössze csakis 2 évvel volt idősebb nála.
  • Annetta szülei állítólag a tengeren haltak meg 1446-ban vagy 1447-ben, de Annetta 1457-ben született.
  • Annetta az Anna névnek egyik kisebb változata, amely a héber Channah, חַנָּה, szóból származik. Jelentése "támogató" vagy "kegyelem".

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Annetta