FANDOM

Csonk warning
A CIKK CSONK.
Kiegészítésre és/vagy javításra szorul.
Kep warning
KEVÉS A KÉP.
Tölts fel néhányat!
Ikonac4bf

Anne Bonny
AnneBonny
Életrajzi információk
Született1702. Március 8.
Írország, Kinsale
Elhunyt1782. Április 22. (80 évesen)
KorszakA Kalózkodás Aranykora
Politikai információk
HovatartozásKalóz köztársaság

Jackdaw legénysége

Asszaszinok
Egyéb információk
FeltűnéseAssassin's Creed IV: Black Flag
Hangját kölcsönözteSarah Greene

„Ha már emberként küzdött, ne kutyaként akasszák fel.”
—Anne Bonny, Jack Rackham kivégzése előtt.

Anne Bonny egy ír kalóz volt, aki a Karib-tengeren tevékenykedett, rokonszenvezett Edward Kenwayjel és az asszaszinokkal. Második fedélzet mestere lett a Jackdawnak.

TörténelemSzerkesztés

Már 1715-ben is, egy csaposként szolgált, Nassau egyik kocsmájában, ami a következő kalóz kormányzók miatt elég forgalmas hely volt: Edward Thatch, Benjamin Hornigold, Jack Rackham, Charles Vane, és Edward Kenway. 1718-ban Rackham kacérkodni próbált vele, ekkor volt láthat nála először kovás pisztoly, röviddel a brit csapatok megérkezése előtt Nassauba.

1720 októberében, Jack Rackham és csapata, beleértve Bonnyt, megtámadott egy brit naszádot, melyet Jamaica kormányzója bízott meg. Mível a legénység nagyja részeg volt, kevés volt az ellenállás, de Bonny, Mary Read és egy ismeretlen férfi lehetőséget láttak a hajóban.

Végül a legénységet bebörtönözték, és felakasztották. Bonnyt és Readet a sors kímélte csak meg, hisz terhesek voltak, és a brit törvények megakadályozták a terhes nők kivégzését.

Edward és Ah Tabai mentették meg őket, azonban Mary életét vesztette gyermeke születése után nem sokkal. Adéwalé elhagyta Edwardot, és csatlakozott az Asszaszinokhoz, így Bonny lett a fedélzetmestere a Jackdawnak.

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Anne_Bonny