FANDOM

Ikonac4bf.png

Kenway: „Ördög és pokol, Thatch! Aranyos kis gálya! Harminckét ágyús, nemde?”
Thatch: „Negyvennél abbahagytam a számolást.”
Edward Kenway és Edward Thatch az Anna Királynő Bosszúja fedélzetén[src]

AC4 Queen Anne's Revenge.png

Az Anna Királynő Bosszúja

Az Anna Királynő Bosszúja egy angol fregatt, első tulajdonosa pedig Rene Montaudoin volt. Eredetileg rabszolgaszállító volt La Concorde de Nantes néven. A hajót Benjamin Hornigold foglalta el 1717-ben, de nemsoká társának, Edward Thatchnak adta,  aki később a végleges nevére keresztelte a hajót.

1718-ban többek közt erről a hajóról merültek a vízbe a Nassau gyógyszer-kiszolgálására szánt kísérletekhez, melyek sikertelenül végződtek.

Ezek után Thatch vitorlát bontott minden brit hajó felé, mígnem belelbotlott egy hadihajóba. Annak elfoglalása kudarcba fulladt ezért elmenekült a Mariguana-szigetre, ahol Edward Kenway segítségével visszaverték a briteket, majd elfoglalták a hadihajót.

Hetekkel utána Charles-towneban próbált tárgyalások útján gyógyszereket szerezni, de nem sikerült neki, ezért három helyi lakost elfogott és a város szeme láttára kínzott, amíg Kenway megérkezett a gyógyszerekkel.

A hajót az angol hajók mozsárágyúi süllyesztették el Feketeszakáll visszavonulási ünnepségének félbeszakításával. A hajó elsüllyedte miatt Feketeszakáll Kenway Csóka nevű hajóján próbált menekülni. Végezetül a menekülés közben egy hadihajó csáklyázásakor vesztette életét.

A legénység ismert tagjaiSzerkesztés

  • Israel Hands - Első tiszt
  • Jenkins - az Angol Királyi Haditengerészet beépített ügynöke
  • Több nem említett kalóz

GalériaSzerkesztés

A hajó.jpg

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Queen_Anne%27s_Revenge

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki