FANDOM

IkonacdylIkonackfcIkonőaej

Ankh
Ankh
Leírás
TípusÉden Darabja
ErőFeltámasztás
Történelmi információk
KészítetteElső Civilizáció
Készítésének idejetörténelem előtti idők
Ismert birtoklóiAccipiter
Aquilus
Caius Fulvus Vultur

„Ez a kereszt olyan mint egy kulcs, amely lehetővé teszi az utazónak hogy átléphessen az örökkévalóság kapuin...”
Lucius mesél az Ankhról fiának[src]

Az Ankh egy Éden Darab. Feltámasztásra használható.

ErejeSzerkesztés

Az Ankhal létrehozta a teljes feltámasztás, ám ez csak ideiglenes, csak rövid ideig tart. Ezen kívül egyfajta felvevő készülékként megjegyzi a használója személyiségét, és így üzenni is lehet az ereklyével.

TörténeteSzerkesztés

EgyiptomSzerkesztés

Első ismert használó az ókori istennő, Isis, aki férje feltámasztására használta az ereklyét.

Római BirodalomSzerkesztés

A 3. században Accipiter, asszaszinhoz kerül az ereklye, ám hamar tovább adja Aquilusnak, aki apjára, Luciusra bízza azt.

AquilusValeriaAnkh

Valeria az Ankhal.

Caius Fulvus Vultur szenátor, a család régi barátja, titokban templomos azonban végez Luciussal, és megszerzi az ereklyét.

Aquilus bosszút áll apján, majd magához veszi az Ankhot.

Otthon használja az ereklyét, hogy apjával beszélhessen, ám katonák támadják meg, akik a túlerő miatt elviszik.

Végül Accipiter és Valeriaki akarják szabadítani, ám Aquilust megölik a rómaiak. Az Ankhot azonban visszaszerzik, és végül Valeria rejti el.

NémetországSzerkesztés

A 14. században A Kereszt testvérei egy Templomos szervezet volt, mely Németországot járva védelmet ígért a pestis ellen. Az Asszaszin Lukas Zurburg azt gyanította, hogy az Ankhot keresik, az Éden egyik Darabját, mely állítólag valahol Közép-Európában volt elrejtve.

1350-ben a Kereszt Testvérisége rejtélyes körülmények közt eltűnik, de Lukast szintén ebben az évben látják utoljára.

ApróságokSzerkesztés

  • Az Ankhot úgy is nevezik, hogy az Élet kulcsa, Crux Ansata, valamint az egyiptomi hieroglifák fordítása azt jelenti, hogy "örök élet".
  • Az Ankhról azt tartották, hogy a Hírnök jele van belevésve.

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés