FANDOM

Ikonac1IkonackreIkonacktfIkonabIkontrend

Maszjáftól Firenzéig
F I G Y E L E M!

Alan Rikkin
Karakterek AllanRikkin
Életrajzi információk
Politikai információk
HovatartozásTemplomosok
Abstergo Industries
Egyéb információk
FeltűnéseAssassin's Creed
Alan Rikkin(Jeremy Irons)

Jeremy Irons mint Alan Rikkin az Assassin's Creed filmben

Alan Rikkin a kutatásokat felügyelő csapat kulcsfontosságú tagja. Az Abstergo Industries vezérigazgatója és a Templomos Rend tagja volt.

MúltjaSzerkesztés

Animus ProjektSzerkesztés

„Már azon vagyok, hogy töröljem a 17-es tesztalany projektet. Szállítsd az eredményeket, vagy rakj be valaki mást az Animusba!”
—E-mail Alan Rikkintől Warrennek.

Bár ő személyesen nem lépett kapcsolatba a tesztalanyokkal az Animus Projekt során, Alan az Animus kutatásokat felügyelő csapat kulcsfontosságú tagja volt, melynek célja az éden darabjainak felkutatása volt. Ő analizálta az eredményeket legkésőbb a 12-es alanytól kezdve. Személyi asszisztensét Aubrey Jacobsnek hívták.

E-maileken keresztül folyamatosan kapcsolatban állt Warren Vidic-kel, az Animus kísérletek felügyelőjével. Egy alkalommal csoportja kutatási eredményeit is megosztotta vele (mely tartalmazott információkat a Philadelphia Projektről és a Tunguszka-incidensről is), és visszajelzést kért róluk. Más e-mailekben az Abstergo műholdjának indításáról vagy a biztonsági intézkedések betartásáról írt.

Alan Widic felettese volt, így ő dönthetett arról, hogy az Animus kísérletek melyik alanyai maradhatnak meg, és melyeket kell lecserélni. Emellett tudatában volt az Abstergo kapcsolatával a külső politikai és egyéb irányító szervezetekkel.

Leila MarinoSzerkesztés

„Azt mondtad, nem fog problémát jelenteni, most mégis itt ez a nő, és keveri megint a szart.”
—Alan Rikkin Warren Vidicnek[src]

Lucy Stillman egy Alan Rikkinhez írt e-mailben egy elhunyt barátjáról és valamikori Abstergo alkalmazottról, Leila Marinóról érdeklődött. Egyetlen válaszként azt kapta, hogy Alan nem tartózkodik munkahelyén, bár továbbra is rendszeresen küldött e-maileket, köztük egy figyelmeztetést Warrennek, miszerint előzze meg, hogy Lucy újabb kényelmetlen kérdéseket tegyen föl.

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Alan_Rikkin