FANDOM

Ikonac4bf.pngIkonacm.pngIkonacro.pngIkonackbf.pngIkonarend.png
Kenway-krónikák.png
F I G Y E L E M!

A cikk a(z) Kenway-krónikák projekt része, így speciális védettséget élvez. A cikken jelenleg Miksusz dolgozik. Kérjük, csak akkor szerkeszd, ha nem tartalmi jellegű módosításokat kívánsz a cikken elvégezni, hanem csupán apróbb korrigálásokat (pl. nyelvtani hibák javítása)! Részletesebben erről a projektről ezen a lapon olvashatsz.
Csonk warning.png
A CIKK CSONK.
Kiegészítésre és/vagy javításra szorul.
Kep warning.png
KEVÉS A KÉP.
Tölts fel néhányat!
Ah Tabai
Ah Tabai face.png
Életrajzi információk
Született1660
Új-Spanyolország, Yucatán-félsziget, Tulum
Elhunyt1745
Bahamák, Nagy-Inagua
KorszakA Kalózkodás Aranykora
Politikai információk
HovatartozásAsszaszinok
Egyéb információk
FeltűnéseAssassin's Creed IV: Black Flag
Hangját kölcsönözteMilton Lopes

„Belülről és kívülről is jönnek ellenségek és szövetségesek. Semmi nem garantált az életben csak a meglepetés ereje...”
—Ah Tabai

Ah Tabai (1660 - 1740), a maja Asszaszinok mentora volt a Karib térségben a 18. század elején. Figyelemre méltó tanítványai: Mary Read, és Adéwalé.

ÉleteSzerkesztés

Korábbi ÉleteSzerkesztés

Az 1660-as években született, és az Asszaszin Bahlamban töltötte teljes ifjúságát. 1673-ben rövid időre találkozott Thom Kavanagh Jövendőmondóval, aki velük tartott, hogy felkészítsék az Obszervatórium felé tartó útra.

A Karib tengeri Asszaszinok MentoraSzerkesztés

1713-ban, Ah Tabai megszerezte a mentori rangot. Ezekben az években, pletykák terjedtek egy új Jövendőmondórol. Ah Tabai az Asszaszinok kötelességének vélte, hogy megvédje az Obszervatóriumot ezért az asszaszin irodákba üzent, a férfi követésének érdekében. Azonban két évvel később az erőfeszítései nem hoztak eredményt.

1715 előtt, Ah Tabai találkozott Mary Readdel a spanyol városban, Jamaicában, és tanítványául fogadta. 1715-ben találkozott az Asszaszin Duncan Walpole-al, akit megkért, hogy keresse fel. A következő néhány hónapban Ah Tabai Walpolet tekintette a legmegbízhatóbb tárásnak.

Júniusban a Karib tengeri assazszinok hírt kaptak, hogy az új Jövendőmondó Bartholomew Roberts néven ismert akit a templomosok elfogtak és hajóval Havannába szállították. Ah Tabai megkérte Walpolet, hogy az irodákba küldjön parancsot a hajó megtámadására.

Miután Walpole elhagyta a testvériség Tulumi bázisát, csatalakozott a Templomos Rendhez. Azonban teljes árulását nem ő hajtotta végre. Mível megtámadták a hajóját és a vérmintákat, az Asszaszin irodákat megjelölő térképeket az egész Karib térségben helyette egy kalóz Edward Kenway szállított le a Templomosoknak. Így jutottak a templomosok a vérmintákhoz.

Találkozása EdwarddalSzerkesztés

ApróságokSzerkesztés

  • "Ah Tabai" neve egy maja vadász istenre utal, az állatok védelmezőjére.
  • 1715 előtt volt egy fia, de 10 éves korában meghalt.

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Ah_Tabai

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki