FANDOM

Ikonacpl.png
BloodHounds.jpg

Egy agnadellói asszaszin.

Agnadello egy olasz település, mely az Asszaszinok egy bázisául szolgált a 15. században, valamint itt őrizték az Éden Leplét.

TörténetSzerkesztés

Lepel őrzőjeSzerkesztés

„Agnadellóban fogom vinni a babát, ahol állítólag csodák várnak.”
—Perotto Calderon

Alone.jpg

Perotto a testvéreivel harcol.

1498-ban az asszaszin Perotto Calderon felkutatta Rinaldo Vitturit, a Lepel őrzőjét, aki Agnadellóban élt. A fiát akarta meggyógyítani, akinél születése után diagnosztizálták, hogy hamarosan meg fog halni, azonban sok testvérét megölte kétségbeesésében, s ezzel megtörte A Hitvallás tanait.

Angnadello asszaszinjai azonban nem akarták, hogy a Lepel ilyen önző célra legyen felhasználva, így meg akarták akadályozni Perottót. Perotto veszélyességének ellenére egyesével küzdöttek meg vele, ám végül Perotto áttört a védőkön és elérte Rinaldo házát.

Perotto végül meggyógyította a fiát, ám Agnadello határában, egy másik asszaszin csapat elkapta, és kivégezték a tettéért.

DezertőrökSzerkesztés

Truce PL.jpg

Francesco rátalál Rinaldóékra.

Perotto kivégzése miatt, több felháborodott asszaszin elhagyta a rendet, hogy Agnadellóban keressenek menedéket. 1503-ban Francesco Vecellio egy csapatot vezetett oda, hogy megtalálja a szökevényeket és felderítse szándékaikat.

A fiatal csapat asszaszin meglepődött, amikor Rinaldót is a szökevények közt találták. Francesco hosszasan elbeszélgetett vele, s Rinaldo elmondta, hogy nem értik miért nem használnak a saját céljaikra, egy akkora hatalmat, mint a Lepel, ám Francesco figyelmezteti, hogy ez templomos beszéd.

A sértésre megmozdultak a dezertőrök, ám Rinaldo visszatartotta őket. Végül Francesco egyszerűen felajánlotta, hogy térjenek vissza Rómába és küzdjenek Cesare Borgia erői ellen, ezzel visszaállítva a hűségüket.

Agnadellói csataSzerkesztés

PL Memory VyingForTheVillage.jpg

Agnadello a csata után.

1509-ben a francia XII. Lajoj király Agnadellóban csapott össze a velencei erőkkel. A város lángokban hagyták, és a velencei erők szétszóródtak, egy kisebb különítmény, Bartolomeo d'Alviano vezetésével, elérte a települést, s megvédte azt.

Miután a katonák segítettek eloltani a csata okozta lángokat, az emberek élelmet és fegyvereket adtak a katonák számára, valamint besorozták magukat szolgálatra. Azonban a franciák támadásának második hulláma elsöpörte a védelmet, s mindenkit megöltek vagy elfogtak, akik ellenálltak.

A csata közben vagy utána Niccolò di Pitigliano megszerzi az Éden Leplét.

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Agnadello

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki