FANDOM

IkonackfcIkonarend
Accipiter
Accipiteerr
Accipiter
Életrajzi információk
KorszakRómai Idők
Politikai információk
HovatartozásAsszaszinok
Alemannok
Egyéb információk
FeltűnéseAssassin's Creed (francia képregény)

Accipiter a Liberalis Circulum általános tagja, célja az Assasin rend meghosszabbítása. Távoli őse Jonathan Hawk, Acciptier vezető pozíciót töltött be az Allammani erőknél és csatába vezette őket szerte Galliában Remélve hogy meghódítja azt.

ÉleteSzerkesztés

Kr. u 259 -ben az Accipiter megszerezte az Ankhot, Az Éden Darabját. Megbeszélt egy találkozót unokatestvérével és magával vitte az Ankhot a varázs tárgyat mely védelmet biztosít, majd azon kapta magát hogy egy sereg rómaival harcol. Miután az Allamanok megnyerték a csatát eszméletlenül találta Aquilust Gracchus római sátrában. Accipiter elvitte magához és ápolta a sebeit.

Amikor Aquilus másnap reggel visszanyerte eszméletét Accipiter beszélt a csata lezajlásáról és két uj közelebbi célpontjáról. Majd megálltak egy folyó közelében és Accipiter átadta Aquilusnek az Ankhot. Miután Aquilus elegett tett Accipiter sürgős kérésének hogy Alamannt az otthonát kímélje meg Aquilus elindult Lugdunum városának meghódítására majd újtaik ketté váltak és Accipiter visszatért Alamannba.

Ugyan ebben az évben Acciptier részt vett egy másik csatában a rómaiak ellen ahol számos római katonával végzett. Az Alamanni győzelmet még aznap megünnepelték és Acciptier fogadta testvérét Cuervot a Libériai Asszaszinoktól, akit hirtelen nem ismert fel. Cuervo Utazásairól mesélt Lugdunumban ahol megtudta hogy a gallok Alamannt tervezik meghódítani. Kihangsúlyozta a Lugdunum jelentőségét az Assaszinok tetstvériségének és azt javasolta Accipiternek hogy kössenek szövetséget Lugdunumal megkímélve a kifosztástól ezzel Accipiter egyetértett.

Accipiter találkozott Lugdunum Prefektusával akitől védelmi díjat követelt a város biztonságáért cserébe, bár eleinte a Prefektus nem értett egyet végül meghallgatta Accipiter igényeit és Elfogadta azt. A Prefektus csatlakozott egy másik férfihoz akivel Aquilus letartóztatásának tervéről beszélt. Accipiter meghallotta a Prefektus tervét és elindult embereivel Aquilushoz ám amikor odaért csak a szobalányt találta aki közölte vele hogy a római őrök feleségével Valériával együtt a elvitték egy tárgyalásra Rodumnába.

Accipiter követte a rómaiak nyomát, és végül rajtaütöttek a római konvojon, ami Aquilust és Valeriat fogságban tartotta. Az egyik római őr, Alamann közelében el akarta vágni Aquilus torkát, de Acciptier megmentette, a terhes Valériával együtt. Miután elmenekültek a helyszínről, Acciptier kérte Aquilust, hogy Valériát az Ankhal együtt rejtsék el valahol. Acciptier maga is háborúban volt, és nem akarta kockáztatni az ereklyét azzal, hogy állandóan magával cipeli.

Szemelyisége és JellemvonásaiSzerkesztés

Accipiter egyszerre volt barbár és hűséges családjához. Annak ellenére, hogy egyszerre két oldalon állt a gall és a Róma Assassin Aquilus mellett. Accipiter átvette unokatestvére szerepét a csatatéren, és megesküdött hogy megkíméli Aquilus városát.

Accipiter tehetséges parancsnok is volt, vezetett támadásokat a Rajnán és a Dunán is. A lemorzsoló hadviselést tartotta jónak, katonai pályafutása római táborok és erődítmények ellen irányult. Eltekintve unokatestvére és Lugdunum felett, Acciptier sok győzelmet aratott, népnek taktikájával a bátorsággal a csatatéren.

ApróságokSzerkesztés

Accipter neve latinul "Sólymot" jelent.

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Accipiter

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki