Fandom

Assassin's Creed Wiki

Abstergo laboratórium

1 322cikk található
ezen a wikin
Add New Page
Vitalap0 Share
Ikonac1.pngIkonac2.pngIkonab.pngIkontrend.png
Maszjáftól Firenzéig.png
F I G Y E L E M!

Abstergo Desmond Captivity.png

Desmond, Lucy és Vidic a laborban

Az Abstergo laboratórium egy speciális laboratórium, melyet az Abstergo Industries építtetett külön az Animus Projekt számára. Az Animus maga a labor közepén helyezkedik el, és a közelében áll Warren Vidic íróasztala, ami mellől a tudós tökéletesen ráláthat a gépezetre. Az Animus kamrája mellett a laboratórium több egyéb helyiséget is tartalmazott, mint például egy konferenciatermet, egy lakószobát és egy Animus-terminált. A saslátás képesség használatával rejtélyes üzeneteket lehetett látni a labor egész területén.

A laboratórium épületét körülvevő táj nagyon világos volt, ennek ellenére biztosra vehető, hogy városi környezetben volt található, felhőkarcolókkal körülvéve. A labor az épület negyedik emeletén helyezkedett el.

Abstergo irodákSzerkesztés

Menekülésük alatt Desmond Miles és Lucy Stillman elhagyta a labort, és az épület mélygarázsa felé vették az irányt. A laborhoz hasonlóan az épület többi része is modern-indusztriális stílusú volt, magasan a fejük fölött tisztán látszódtak a csövek és ventillátorok, de egyébként csak minimális részletességet lehetett látni. Desmond szavaival élve az Abstergo "elb*szott belsőépítészeket" alkalmazott. Az irodákban számtalan szerver és számítógép helyezkedett el. Néhány kisebb ablak engedett egy futó pillantást a külvilágra, ahol az épület nagy részét körülvevő teraszos kertet lehetett látni.

Ahogy a két Asszaszin egy lejjebb fekvő emeletre liftezett, áthaladtak egy termen, mely tele volt kabinokkal. A kabinokat üvegfalak határolták el egymástól, és mindegyiket üvegajtó zárta le, noha éppen egyikben sem dolgozott senki. A kabinok mindegyike egy-egy Animust tartalmazott. Ez arra enged következtetni, hogy a dolgozókat evakuálták Lucy és Desmond szökésének hírére. A páros csak biztonsági őrökkel találkozott.

ElrendezésSzerkesztés

Kép Név Leírás
Lab animus chamber.JPG Animus kamra A központi eszköz, az Animus, ezen kamra közepén helyezkedik el.
Lab animus terminal.JPG Animus Számítógép Terminál/Lucy számítógépe Az Animushoz csatlakoztatott számítógép, melyen keresztül ellenőrizhették a gépet.
Lab conference room.JPG Konferenciaterem A termet lezárták Desmond elől, méghozzá egy külön kóddal.
Lab conference computer.JPG Konferencia számítógép A konferenciateremben elhelyezett számítógép.
Lab vidic laptop.JPG Vidic laptopja Az Animus közelében elhelyezve, hogy Vidic figyelemmel kísérhesse a gép működését.
Lab bedroom.JPG Hálószoba Desmond laborbeli hálószobája. Az ajtó kinyitása és lezárása külön kódot igényel.
Lab bathroom.JPG Fürdőszoba A fürdőszoba a hálószobán belül, a konferenciaterem mellett található.

ApróságokSzerkesztés

  • Az épület valószínűleg valahol Olaszországban található. Ezt bizonyítják az autók rendszámtáblái, valamint a olasz feliratok mind a parkolóban, mind a raktárban, melyek megjelölik az autók legnagyobb megengedett magasságát és a Vidic számára lefoglalt parkolóhelyet.
  • A labor maga az épület Kutatási Szárnyában található, mint az kiderül az egyik őr szövegéből, mellyel az Abstergót tájékoztatja Lucy és Desmond szökési útvonaláról.
  • A labort újraalkotta és újra meglátogatta Desmond a Fekete Szobában, a Desmond utazása rész alatt.

ForrásSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki