FANDOM

Ikonacr.png
Abstergo (emlék)
Abstergo00.png
Technikai adatok
MegjelenésAssassin's Creed: Revelations - The Lost Archive
Memória típusThe Lost Archive
ElőzőA Rend
KövetkezőA vakond
Történelmi adatok
ŐsClay Kaczmarek

Az Abstergo egy virtuális reprezentációja Clay Kaczmarek emlékének, melyet az Animus fekete szobájában élt át.

LeírásSzerkesztés

Clay felfedezi az Animust, miközben szembenéz a múltbéli hangokkal.

PárbeszédSzerkesztés

  • William: Törj be az Abstergoba, hozd el ami kell és gyere ki onnan.
  • Abstergo alkalmazott: Abstergo. Tartsa a vonalat... Marnie tudna vigyázni a gyerekeimre holnap este? Randevúm lesz... Ne mondja olyan hangosan épp dolgozom! De komolyan, egy kis szerencsével este hétre otthon is leszek. Tarts ki. Abstergo. Segíthetek?
  • William: Évszázadokon át harcoltunk a templomosok ellen, egy titkos szervezet ellen akik megpróbálták irányításuk alá vonni az emberiséget. Abstergo az ő láthatatlan kezük, hogy körbezárják a világot.
  • Clay: Mit keressek?
  • William: Alan Rikkin számítógépét. Több információra van szükségem az Animus Projektel kapcsolatban.
  • William: Rendkívüli! A finanszírozás már a nyolcvanas évek óta folyik. Mélyebbre kell ásnunk legközelebb. Meg kell tudnunk mit keres valójában az Abstergo a DNS-ünkben. Számítok a segítségedre, Clay.
  • Clay: Bekerültem egy mérnöki kurzusra!
  • Harold: Ez az én fiam! Nem tudtam hogy tényleg meg tudod csinálni.
  • Clay: Itt van nézd!
  • Harold: Nos ez nem egy a legjobb iskolák közül.
  • Clay: Van ott egy fantasztikus programozó osztály.
  • Harold: A Kaczmarekek építenek, nem asztalok mögött ülnek.
  • Pszichiáter: Tájékoztatta a munkatársait az üléseinkről?
  • Clay: Nem.

Animus EmlékesztetőSzerkesztés

2008 Január
Első negyedéves tájékoztató az Abstergo laboratórium előrehaladásáról
Animus Projekt
Vatikán

Röviden:

  • Kéreteik a 960.000.000 dollár 25%-ának kiosztása az Abstergo R&D éves kölcségvetési tervre. Megjegyezendő, hogy ez 50%-os növekedést jelent.
  • Az új titkos laboratóriumokban, az előzetes vizsgálatok után, a legújabb eszköz sikeres lett.
  • Az eszköz működtetése ki energiával is elérhető.
  • Az új eszköz kisebb a korábbiaknál. Ezzel a sebeséggel a hordozható Animus már csak karnyújtásnyira van.
  • A tesztek során az emlékek 86.7%-ához hozzáfértünk.
  • Felkészülünk az Asszaszin képességek beültetésére.
  • Olyan kulcsfontosságú DNS-t keresünk amelyel az egészet feltérképezhetjük.

A részleteket a jövőhéten küldöm át személyesen.

Warren Vidic

Pszichiáteri jegyzetekSzerkesztés

2007 Január
Esemény: egy munkatárs kritikája. Ezután nem tudott koncentrálni a munkájára... elkezdett szándékosan olyan dolgokat létrehozni amivel "meverheti a kritikát". OCD/ADHD gyanúja. Lehet, hogy SSRI pszihostimulánst kéne felírni. A szert gyártó cég finanszíroz egy utat a St. Barts üdülőhelyre.

2007 Február
Hibás OCD diagnózis, a betegnél súlyos perfekcionista maladatív tendenciák léptek fel. Amikor emlékezik a gyerekkorára, az apa pozitív hatásként jelenik meg, haragját a munkatársaira öszpontosítja. Lehetséges a sértegető szülői kapcsolat. A beteg úgy tűnik fogékony a két heti prémium gomdolatára. Könnyen félreteszi az önbecsülési kérdéseket.

2007 Augusztus
Teljes viselkedés-változás. A beteg magabiztosnak tűnik. Talán új védekező mechanizmus? Úgy tűnik a beteg titkol valamit.

2007 Szeptember
A beteg abbahagyta a munkáját "személyes okokból". Továbbra is hihetetlen haladást mutat. Ugyanakkor továbbra is úgy tűnik a beteg kűlső ellenőrzés alatt áll. Több kezelés szükséges.

2008 Március
A beteg kihívó viselkedési terápián van. Úgy véli meg fog gyógyulni. A követeléseknek eleget téve adott új munkahely kulcsfontosságú.Még mindig nem hajlandó beszélni a munkája részleteiről. A szakértői csoport szerint ez az előrelépés oka. Eltávolítani a megszokott munkahelyi környezetből a beteg destabilizációjához vezehet. Ajánlott a kezelés folytatása. Lehetséges, hogy a párizsi lakás beszerzés késlekedése a beteg elvesztésével járna.

2008 Április
A beteg ragaszkodik a jegyzeteim megtekintéséhez. Nyilvánvalók okokból nem teljesítem kívánságát. Az ülés után megjegyzi, hogy hol keressük az eltűnt irataszekrénygombot.

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Abstergo_(memory)

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki