FANDOM

IkonabIkontrend
Ikonlezárt

"Ha elhelyezhetnénk az Éden egy darabját egy műholdban, és azt a Föld felé irányíthatnánk... nos, az utópia karnyújtásnyi távolságba kerülne."
Warren Vidic[src]
Keeping an eye on humanity

Az Abstergo-Szem orbitális pályán

Abstergo-Szem, avagy egyszerűen a Szem egy olyan műhold, melyen elhelyeztek volna egy Édeni almát, és 2012. december 21-én állították volna Föld körüli pályára az Akashic Műhold Plexus záróköveként. A nyilvánosság számára azt állították, a Szem egy egyszerű kommunikációs műhold fogyasztói használatra.

A műhold indítása az Abstergo Industries egyik indítványa volt, titokban a templomosok által megtervezve, hogy az Édeni rész erejével bebiztosítsák az Új Világrendet.

KilövésSzerkesztés

Satellite triangulation

Műholdas háromszögelés

Bár az indítást kezdetben december 21.-e előttre tervezték, valamikor 2012. szeptemberében, az Abstergo egy sajtótájékoztatón bejelentette, hogy a lefedettségi terület növelése és a szolgáltatás minőségének javítása érdekében elhalasztják a Szem kilövését. A valódi indok azonban az volt, hogy az Abstergo meg kellett találjon egy újabb Édeni részt, mivel az előző birtokukban lévő Darab megsemmisült. Emellett a földi és űri időjárási hatások, különösen a napkilövések alapján december 21-ét jelölték ki mint "legmegfelelőbb időpont".

Végül az Abstergo kénytelen volt végleg elállni a műhold kilövésétől, mivel képtelenek voltak időben megszerezni egy Édeni Részt.

HatásokSzerkesztés

Early ASP model

Korai ASP modell

Alsó orbitális pályára állva a Szem fel kellett volna erősítse az Édeni alma erejét és az Abstergo megfigyelési képességeit, hogy így könnyen megtalálhassák az "ígéretes személyeket".

Bár ez nem lett bebizonyítva, korai vizsgálatok arra engedtek következtetni, hogy a műhold elősegítette volna nyers adatok összegyűjtését, és "felébresztette volna az emberekben azt, ami a miénk kellett volna legyen létrehozásunk pillanata óta."

ForrásSzerkesztés

http://www.assassinscreed.wikia.com/wiki/Eye-Abstergo