Fandom

Assassin's Creed Wiki

A bánat éjszakája

1 323cikk található
ezen a wikin
Add New Page
Vitalap0 Share
Ikonacpl.png

„Az aztékok hezitálnak. Csodálkozniuk kell... miért támadnak rájuk az isteneik? Ma a mi dicsőségünket ünneplik!”
Giovanni Borgia figyeli a mészárlást[src]

Unthinkable PL.jpg
#A bánat éjszakája
IdőszakReneszánsz
Dátum1520
HelyszínTenochtitlan
KövetkezményGiovanni Borgia megszerzi a Kristálykoponyát.
Érintett frakciók*Asszaszinok
  • Giovanni Borgia
Érintett személyekGiovanni Borgia
Hernán Cortés
II. Moctezuma

Utazás és érkezésSzerkesztés

„Én tanulmányoztam a múltunk emlékeit, ezek a darabok az Édenből, és én is megfoghatom őket. Életemet elméleti és térképészeti úton is folytattam, de még soha életemben nem volt alkalmam vadászni.”
— Giovanni, amikor elutazik az Új Világba.

Calculations PL.jpg

Giovanni a Cortés hajón.

1519-ben, Giovanni biztos helyzetben volt Hernán Cortés hajójának fedélzetén, amely az Új Világ felé tartott. Mint kitűnő krónikás, és asztrológus, Giovannit azzal bízták meg, hogy a Testvériségnek azonosítson és hozzon vissza egy darabot az Édenből az azték, Tenochtitlan városából. Hosszas keresés után, több bálványt és a leletet fedezett fel. Az Éden Darabja egy kristálykoponya volt, birtokában egy azték papnak, aki többször emberi áldozatos szertartást végzett. Ezt felháborodás követte, hogy a spanyolok tanúi voltak egy ilyen brutális áldozatnak, Giovanni megölte a papot, és elvette az ereklyét.

MészárlásSzerkesztés

Maria tiltakozásának ellenére, sok időt töltök a koponyával. Legalább egy órát naponta. Belesüppedve, hallgatva. A zümmögés hangosabbra nőtt az évek során. Olyan érzés, mintha valami jönne.”
— Giovanni tanulmányozza a koponyát.

Phrenology.PNG

Bombastus és Giovanni vizsgálják a Kristálykoponyát.

Visszatérve Európába 1520-ban, Giovanni magával hozta a Kristály koponyát és Bombastust, az Asszaszin Rend egyik tagját, hogy megleljék az utat. Bombastus biztos volt abban, hogy sikeresen fogják felfedni titkait, Giovanni szerint "nem beszélhetünk ezekről a dolgokról." Annak ellenére, hogy sok vizsgálatot tettek, azonban nem tudták, hogyan lehetne használni a koponyát. Ezt követően, rend tagjai kételkedni kezdtek Giovanni képességeiben. De Giovanni kinyilvánította, hogy a Koponya több mint egy díszes kincs. Mindazonáltal Giovanni kitartott a Koponya tanulmányozása mellett körülbelül 20 évig, és 1542-ben megkapta a válaszokat. Amikor felfedezte a Koponya halvány fénnyel izzott, megrázta, és hallani kezdett szavakat idegen nyelvű szavakat, valamint látomást látott, egy embert kínai öltözetben. Bár nem érti a nyelvét, rájött a férfi szándékára, és sietett figyelmeztetni a Testvériséget.

KövetkezményekSzerkesztés

A Könyv még nem teljes. Válaszokat kell még keresnem... szükség lesz a másik felére.”
— Bombastus, Giovanninak.

PL-Answers.png

Giovanni és Maria együtt kutatnak.

1527 után egy ideig véletlenül olvasta a kötetet, mely a titokzatos Bombastus tulajdona. Giovanni szemben Bombastus-al tovább kutat a válaszok után. Ugyanakkor a professzor kijelentette, hogy ő már nem tud többet segíteni neki, és hogy a könyv ne rendelkezzen több válasszal, mert így is hiányos. Így kezdődött a kutatás Giovanni elindult megtalálni a könyv másik felét, Bombastus tanítványa segítségével, Maria Amiel-el. Meglapították, hogy a kötet címe: "Az Isteni tudomány", és azt egy francia Nicolas Flamel nevű alkimista írta. Így eggyütt elutaztak Párizsba (Franciaországba). Ezen nyomon Perenelle Flamel is elindult, de úgy találta, hogy a kézirat csak fordítás. Azonban a kézirat tartalmazott Püthagoraszi szimbólumokat, és említést tesz a hermetikusokról. Giovanni Püthagorasz ősi templomának nyomaira bukkant, amit az Asszaszin Mentor Ezio Auditore da Firenze 1506-ban fedezett fel.

ForrásSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki