Fandom

Assassin's Creed Wiki

A Mentor (2000)

1 322cikk található
ezen a wikin
Add New Page
Vitalap0 Share
Ikonacktf.pngIkonarend.png

Hannah: „Soha senki sem találkozhat a Mentorral. Senki sem tudja, hogy hol van, vagy hogy hogy néz ki. Van, aki szerint csak kitalálták. Óz, a nagy varázsló.”
Paul: „Attól még, hogy valamit nem látnak, Ms. Mueller, még nem biztos, hogy nem is létezik.”
Hannah Mueller és Paul Bellamy, a Mentorról.[src]

Ismeretlen
MentorTheFall.png
Életrajzi információk
2000. november 6.
Dubaj, Egyesült Arab Emírségek
KorszakModern kor
Politikai információk
HovatartozásAsszaszinok
Egyéb információk
FeltűnéseAssassin's Creed: The Fall

A Mentor (? - 2000), valódi neve nem derül ki, az Asszaszin Rend Mentora volt. Idős öregember volt őszülő hajjal, a sokévnyi asszaszinoknak tett szolgálat révén igazi világi bölcsességre tett szert, mely segítségével képes volt nagyban gondolkozni, és koordinálni a Rend feladatait.

Hogy titokban maradhasson, a Mentor kénytelen volt állandóan úton lenni, állandóan utazott a világ számos pontján található irodái között, hogy az asszaszinok ősi ellenségei, a templomosok ne tudjanak a nyomára akadni. Olyan sikeresen sikerült megőriznie inkognitóját, hogy sok asszaszin csak mítosznak gondolta létezését.

Míg találkozott a fiatal feltörekvő asszaszinnal Daniel Crossal, a Dubaji létesítményében, a Mentort elárulta Cross, akit a templomosok arra kondicionálták, hogy beszivárogjon a asszaszinok közé és végezzen azok vezetőjével. A Mentor végül Daniel rejtett pengéje által lelte halálát.

ÉletrajzSzerkesztés

Daniel CrossSzerkesztés

„Néhányan a többiek közül mindig azt szajkózták csak az időmet vesztegetem, de tudtam, hogy ennek ellenére nem adhatom fel a keresést.”
—Daniel Cross a Mentorral való találkozás során.

Az elkövetkező két évben Daniel különböző nyomokat keresett a világban, hogy a Mentor hollétéről tudomást szerezhessen, ezért minden egyes asszaszin táborban látogatást tett. Mindenhol asszaszin testvéreihez fordult segítségért, hogy támogatást és útmutatást kapjon tőlük. Végül 2000. november 5-én Daniel Crossnak teljesült a kívánsága. Miközben aktuális szálláshelyén ejtőzött, váratlanul megszólította őt két álarcos személy, akiknek rövid küzdelem után sikerült nyugtatót szúrniuk Daniel nyakába. A rákövetkező napon Cross a Mentor dubaji létesítményében ébredt fel.

Bár eleinte nem volt biztos hollétében, Daniel hamar rájött hová is került. Megtudta, hogy a Mentor végig figyelemmel kísérte hosszú útját és még a látomásairól is tudott, többek között ezért is tartotta Danielt nagy becsben. A Mentor mindezek után bevezette őt a Mentori rang rejtelmeibe. Mesélt neki feladatáról, kötelességéről, a titulus jelentőségéről, továbbá arról a tényről, hogy Danielben látta meg saját méltó utódját a pozícióra. Beszélt az általa beiktatott változásokról, melyek a Rend fejlődését szolgálták. Az asszaszinok már nem ölték meg csak úgy azokat, akik túl nagy hatalomra tettek szert vagy pusztán kapzsik voltak.

ACF mentor daniel wake.png

A Mentor, beszél Danielnek az emlékeiről.

MerényletSzerkesztés

DanielKillMentor.png

Daniel megöli a Mentort.

A Mentor eztán ősi ceremónia keretein belül átnyújtotta Danielnek saját, antik rejtett pengéjét, mely korát meghazudtolva még mindig üzemképes állapotban volt. Amint átadta neki a pengét, Daniel hirtelen tettre késznek érezte magát. Amint felcsatolta karjára, Daniel agyában azonnal működésbe lépett az Warren Vidic által beültetett Abstergos "időzített bomba". Danielt hatalmába kerítette az impulzus és megölte a Mentort. Azonnal megbánta tettét. Elképzelése sem volt, hogy volt képes ilyen szörnyűségre. Nem sokkal később hangok szűrődtek be kívülről a szobába... Daniel gyorsan futni kezdett, s kiugrott a toronyépület üvegablakán, egyenesen a lent elterülő tengerbe. Sikeres elmenekülése után úgy érezte, itt az ideje elmenni az utolsó helyre, ahol talán még örömmel fogadnák őt...

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki