FANDOM

Ikonackbf.png

A Császár eredetileg egy kereskedőhajó volt, mielőtt privatér hajó lett a Spanyol örökösödési háború során. 1713 januárjáig Alexander Dolzell volt a kapitánya.

TörténetSzerkesztés

Valamikor az örökösödési háborúk alatt, a hajót nagy mennyiségű hadieszközökkel szerelték fel, hogy a brit korona zászlaja alatt utazó privatéreket. 1713-ban, a fiatal Edward Kenway, Dylan Wallace hatására, csatlakozott a Császár legénységéhez. A tervezethez képest, a hajó egy nappal később hagyta el Bristol-i kikötőt, és az újoncok megkapták az első kiképzésüket.

Érzékelve a háború végét, 1712-ben a legénység tagjai kalózokká váltak. Dolzell kinyilvánította, hogy azok a privatérok, akik nem akarnak kalózzá válni, azok nyomban hagyják el a fedélzetet. Eredetileg, Edward is azt gondolta, hogy, ott hagyja az egészet, de az egyik matróz visszatartotta őt. Az az öt matróz, aki visszautasította, hogy kalóz legyen, őket Trafford, a hajó első tisztje hajította ki a fedélzetről a tengerbe.

1713. januárjában, az angol zászló alatt hajózó, Császár, kikötött a kelet-indiai társaság egy kereskedőhajója, az Amazon Galley mellett, hogy jelentést tegyenek a hajón található kincsekről. Az Amazon legénységét egy csúnya csellel átverték, csak akkor vették észre, mikor meglátták, hogy fegyverekkel voltak felszerelkezve. Trafford megszólította az Amazon kapitányát, hogy átjöjjön a Császár fedélzetére, egyenesen be a kapitányi kabinba, ahol Dolzell és Trafford azonnal megkínozták őt, hogy kikérdezhessék.

A kihallgatás után, Dolzell és a legénység lehorgonyzott az Amazon mellett, és elkezdték kirabolni a szállítmányt, miközben Edward és Blaney nyugton maradtak, és figyelték Pritchard-ot. Vita alakult ki a két kalóz között, amikor Edward észrevette, hogy Pritchard gyűrűsujján egy gyűrű volt, melyet nemsokára Blaney, ki nem volt tudatában ennek a jelentőségével. Mielőtt a harcok tovább mérgesedtek volna el, Dolzell elviharzott, és közben közölte velük, hogy a koronához hű, Sea Dog's Bite kapitánya megtámadta őket.

Megnézve mindkét oldalt, többségében a Császár legénysége már halott volt. Dolzell kapitánynak sikerült megszöknie, de két évvel később kalózkodásért elfogták és felakasztották. Eközben Edward beállt Thatch legénységének sorába.

LegénységSzerkesztés

  • Alexander Dolzell - Kapitány (??? – 1713 január)
  • Trafford - Első tiszt (??? – 1713 január)
  • Edward Kenway - Figyelő (1712 – 1713 január)
  • Blaney - Matróz (??? – 1713 január)
  • Melling - Matróz (??? – 1713 január)
  • Friday - Matróz (??? – 1713 január)

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Emperor

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki