FANDOM

IkonacbhIkonackbh

„Cesare meggyőzte Lajos királyt, hogy küldjön egy egész hadsereget a legyőzésemre. Hízelgő.”
Bartolomeo d'Alviano a franciákra utalva[src]

Trojan 7
#Összecsapás a Campagna körzetben
Dátum1503
HelyszínCampagna körzet, Róma
KövetkezményAz asszaszinok győzelme:
Octavian de Valois halála és felszámolják a francia hadsereget Rómában.
Szemben álló felek

Asszaszin Rend

Templomos Rend

A seregek összetétele

Ezio Auditore
Bartolomeo d'Alviano

Octavian de Valois

Katonai veszteségek

Nagy számú zsoldos

Octavian de Valois
Nagy számú francia katona

Civil áldozatok száma

Octavian de Valois

Bartolomeo barakkjának a megtámadásaSzerkesztés

1503-ban Ezio Auditore da Firenze végül arra az elhatározásra jutott, hogy Octavian halála szükséges, hogy meggyengítse Cesarét. A báró legyőzéséhez megszerezte Bartolomeo d'Alviano és a római zsoldosok támogatását.

A franciák megtámadták Bartolomeo barakkjait, ám visszaverték a franciákat, így Octavian maga is a harctérre ment, hogy felhívja ellenfelei figyelmét.

Ezután Octavian a feltétel nélküli megadásra szólította fel Bartolomeot, amit az dühösen elutasított. Sértésváltások után, Octavian még egyszer Bartolomeo megadását kérte, majd elmondta, hogy csapatai elfogták Pantasileát, Bartolomeo feleségét. Octavian cserét ajánlott, a nőt Bartolomeoért, majd adott időt gondolkodni a tábornoknak.

Beszivárgás a francia táborbaSzerkesztés

Páncél és a bejárat megszerzéseSzerkesztés

Azonban Ezio és Bartolomeo kitervelték, hogy miközben Bartolomeo megadja magát, francia páncélba öltözött olaszok szivárognak be a francia táborba.

Octavian Pantasileával várta a zsoldosvezért, katonákkal körülvéve, amik között ott volt Ezio, valamint több római zsoldos is. Sértésváltások után, Bartolomeo azt mondta a bárónak, hogy az igazi nemesség a csatában harcol az emberei mellett, és nem nőket rabol el. Ám erre Octavian csak ennyit mondott, hogy a vademberek sosem tanulnak, s Pantasiela fejéhez tartja pisztolyát.

Csata és megmentésSzerkesztés

Ezután Ezio a magasba lőtt rejtett pisztolyával, ami meglepte Octaviant, valamint jelt adott a zsoldosoknak a támadásra. Ezután Octavian Bartolomeo feleségével együtt, a tábor belsejébe menekült.

Ezio hátrahagyva a többieket Octavian futott, ám az észrevette az asszaszint, és azt mondta lelövi a nőt, ha Ezio egy lépést is közelebb megy. Ám Ezio átlopakodva a táboron, végül végzett Octavian de Valoisszal.

Halálakor a báró azt mondta, ő csak a tiszteletet akart. Ám Ezio emlékeztette, hogy azt csak kiérdemelni lehet, örökölni, vagy vásárolni nem. Octavian felismerve a hibáját, végül lehunyta szemeit.

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés